JR Support Officer cu limba bulgara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Docte Consulting active.


Vezi toate job-urile JR Support Officer cu limba bulgara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Docte Consulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 22.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
    ​Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
    Noi credem in Oameni!
    ​Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
    Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
    Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
    Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!

    Cerinte

    Limba bulgara - nivel avansat/ nativ;
    Cunoștințe de operare a calculatorului (inclusiv pachetul Microsoft Office);
    Minimum 6 luni de experiență în domeniul relațiilor cu clienții;
    Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    Abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor;
    Abilități de comunicare și atenție la detalii;
    Curiozitate, perseverență și pasiune pentru activitatea desfășurată;
    Atitudine proactivă, viteză de reacție și capacitatea de a relaționa cu ușurință în relația cu clienții.

    Responsabilitati

    Să interacționezi constant cu partenerii din Bulgaria ai companiei, atât telefonic, cât și în scris;
    Să întocmești rapoartele zilnice și să gestionezi trimiterile în funcție de solicitările clienților verificând sau modificând datele din sistem;
    Să menții legătura cu alte departamente din cadrul companiei;
    Să monitorizezi stadiul de livrare al expedierilor și să informezi proactiv clienții în legătură cu detaliile de livrare;
    Să soluționezi reclamațiile clienților din portofoliu;
    Să acorzi asistență tehnică și comercială clienților existenți și potențiali;
    Să contribui la optimizarea proceselor ținând cont de perspectiva clienților și de beneficiile aduse companiei.

    Alte informatii

    Salariul net pentru program full time este de 3000 lei, iar pentru program part time este de 2000 de lei

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid