Account Manager

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Minim 2 ani experienta in sectorul de vanzari intr-un mediu similar sau Acquisition Executive de succes;
    - Bune abilitati de operare PC (pachet MS Office);
    - Cunoaşterea produsului de leasing operaţional ;
    - Experienţă în vânzări;
    - Nivel operaţional lb. engleza.

    Responsabilitati

    - Administrarea relaţiei zilnice a clienţilor cu managerii flotei şi asigurarea Acordului-cadru (FA), a Politicii Maşinilor Companiei pentru clienţi (CCP) şi implementarea Acordului la nivelul serviciilor (SLA);
    - Cresterea cotei de piata deținute prin dezvoltarea portofoliului clientilor existenti;
    - Producerea, trimiterea şi urmărirea ofertelor, pregătirea, urmărirea şi finalizarea comenzilor de vehicule (NFN/NFR/RFO/NFO);
    - Analizarea oportunităţilor şi exploatarea acestora pentru a maximiza rata de penetrare in flotaclientului şi venitul (inclusiv ajustarea contractului, procesul EOC, up selling);
    - Pregătirea analizelor de flota
    - Planificarea, înregistrarea şi pregătirea întâlnirilor cu clienţii companiei;
    - Procesarea de rapoarte de vizită şi asigurarea urmăririi sarcinilor şi acţiunilor decise şi convenite în timpul vizitelor la clienţi;
    - Monitorizarea procesului de reînnoire a liniei de credit si pregatirea analizei de credit risk conform necesităţilor de afaceri;
    - Responsabil cu mentinerea si respectarea normelor, procedurilor si legislatiei privind Securitatea Financiara
    - Actualizarea sistemelor:
    Înregistrarea informaţiilor, datelor, sarcinilor, oportunităţilor privind clienţii şi informarea Business Managerilor utilizând instrumentele CRM, după caz.