Billing Specialist - Bucuresti

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.

    Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

    Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.

    Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.

    Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.

    Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!

    Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unui Billing Specialist pentru clientul nostru, o companie de logistică prezentă la nivel global în aproximativ 220 de țări.

    Locatie: sector 6

    Program: Luni - Vineri: 8:30-17:00

    Profil:

    - Experiență anterioară de minim 1 an într-un rol asemanator;
    - Studii superioare finalizate – de preferință economice;
    - Limba engleză- nivel avansat;
    - Cunostinte bune Microsoft Office;
    - Foarte bune abilitati analitice, atentie la detalii, de a lucra independent si in echipa;
    - Abilități excelente de comunicare și colaborare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Veți colecta și verifica facturile primite de la furnizori;
    - Veți aplica regulile de control intern (arhivare, verificări de control etc.);
    - Veți introduce date în sistemul financiar si veti lucra îndeaproape cu departamentul operațional pentru a identifica și corecta datele din sistem;
    - Veți mapa costurile, veți confirma soldurile și compensațiile;
    - Cercetează, prioritizează și urmărește problemele care apar;
    - Introducerea datelor, pregătirea și administrarea bazelor de date, raportarea internă.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa 20 lei/zi lucrata;
    - Abonament medical;
    - Asigurare de viata;
    - Prima Paște și Crăciun.

    Dacă această oportunitate de angajare va este de interes, vă invităm să aplicati la acest anunt!