Administrator Sistem

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte


    Studii superioare finalizate;
    Cunostinte avansate in Sisteme de operare (Windows 10, Windows 7), aplicații suita Microsoft Office, aplicatii anti-virus, aplicații editare grafica;
    Cunostinte de limba engleza.

    Responsabilitati


    Administrarea echipamentelor utilizatorilor (PCuri, monitoare, printere, scannere, etc.);
    Administrarea aplicatiilor informatice pe statiile de lucru ale utilizatorilor;
    Preluarea si solutionarea tichetelor de Help Desk.

    Alte informatii

    CE PRIMESTI:

    Echilibru viață personală/viața profesională

    · pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
    · zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
    · birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
    · zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
    · zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
    · asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
    · asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
    · seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare

    · 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
    · sustinere financiară pentru evenimente speciale;
    · costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
    · tichete de masă.

    Training și dezvoltare

    · program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
    · un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
    · plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
    · acces la nenumărate sesiuni de training online;
    · abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    · o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi