Key Account Manager @ Universum

Angajator: Universum Events
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2023


    Cine suntem? ⤵️

    Suntem echipa Concept Tech Events, una dintre diviziile UNIVERSUM, care organizează cele mai ample evenimente de business din Europa Centrală și de Est:

    • Bucharest Tech Week » evenimentul care plasează Bucureștiul pe harta tehnologiei internaționale, reunește anual mai bine de 25.000 de pasionați de tehnologie.
    • GoTech World » este cea mai amplă expo-conferință B2B din Europa Centrală și Est și anual, timp de două zile, devine cel mai important HUB tehnologic din regiune.
    • Virtualized » este primul concept de expo-conferințe online din România care, de două ori pe an, devine portalul digital de învățare al vizitatorilor & companiilor.

    Ce așteptări avem de la viitorul coleg? ⤵️

    La baza oricărui eveniment pe care îl organizăm, vei regăsi dedicarea, energia și deschiderea către inovație. De aceea, ne dorim să colaborăm cu o persoană open-minded, cu multă energie, curioasă, organizată & dornică să se dezvolte și să interacționeze cu oamenii.

    Despre job: 📑

    Suntem în căutarea unor noi colegi pentru jobul de Key Account Manager cu principala responsabilitate în atragerea de parteneri pentru evenimente.

    Job-ul este de full-time, tip hibrid, iar in apropierea evenimentelor, pentru o mai buna coordonare a echipelor, se lucreaza doar de la birou.

    Care vor fi responsabilitățile tale? 

    • Atragi noi parteneri pentru evenimentele noastre pentru a-ți atinge obiectivele de vanzari stabilite;
    • Contactezi clienții deja existenți și cauți constant noi companii pe care să le adaugi în portofoliu;
    • Menții legătura permanent cu partenerii și te asiguri că beneficiile parteneriatelor sunt implementate;
    • Utilizezi CRM-ul pentru gestionarea informațiilor, creșterea și actualizarea bazei de date;
    • Te implici și în alte arii ale organizării evenimentelor și colaborezi strâns cu celelalte departamente: Marketing, Agenda, Tickets și Financiar;

    Cum știi că te potrivești în echipa noastră? 📋

    • Ai o înțelegere foarte bună a pieței de tehnologie;
    • Ești dinamic, proactiv și auto-motivat;
    • Ești pasionat de vânzări și ești orientat spre atingerea obiectivelor;
    • Negocierea nu are secrete pentru tine;
    • Ai o atitudine proactivă de găsire a soluțiilor în situații de toate felurile;
    • Esti un bun comunicator, cu capacitatea de a relaționa bine cu cei din jur;
    • Vorbești engleză la nivel cel puțin mediu;
    • Ești foarte organizat;
    • Ai un apetit pentru învățare și dezvoltare continuă;
    • Ești la curent cu tot ce e nou în tehnologie;
    • Munca sub presiune nu te sperie;
    • Stăpânești foarte bine suita Office;
    • Experiența anterioară în evenimente este un plus.

    Așteptări și mod de lucru: 📝

    • Responsabilitate – pe zona mea mă asigur că lucrurile se întâmplă și caut în permanență soluții noi; țin cont că eu sunt responsabil ca lucrurile să se întâmple, nu altcineva;
    • De încredere – cei din echipa se pot baza pe mine în fiecare moment;
    • Proactiv – acționez independent și nu aștept să mi se spună ce să fac; explorez să ajut și dincolo de zona mea strictă de responsabilitate;
    • Eficient – sunt atent mereu la o gestionare eficientă din punct de vedere financiar, de spațiu și de timp a resurselor pe care le administrez;
    • Orientare permanentă către nevoile clientului, atât față de colegi (clientul intern) cât și față de clientul extern.

    Ce oferim noi: 🎁

    • Un mediu de lucru motivant;
    • Oportunitate de dezvoltare continuă;
    • Training-uri de specialitate.

    Dacă pare că despre tine este vorba în această descriere, te așteptăm să ne cunoaștem.