Specialist salarizare - Charisma

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2023
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - cunoasterea softului Charisma
    - cunostinte avansate de legislatia muncii
    - min 3 ani experienta in derulare calcul salarial
    - cunostinte excel, nivel avansat
    - capacitate de lucru in echipa si cu termene limita
    - atent la detalii, responsabil

    Responsabilitati

    - administrare baza de date si dosare de personal
    - intocmire documente de munca
    - verificare pontaje impreuna cu responsabilul intocmirii acestora din companie
    - operare bonusuri,retineri, sanctiuni disciplinare,deduceri, altele
    - generare si verificare state de plata, raportari contabile asociate inchiderii de luna, declaratii D112
    - intocmire documente pentru plata salarii in banci
    - calcul reintegrari cf Hotarari Judecatoresti
    - calcul modificari salariale in cursul unei luni,
    - calcul concedii de odihna si concedii medicale, depunere dosare FNUASS
    - eliberare documente privind calitatea de angajat,
    - asigura sprijin in intocmirea diverselor raportari interne privind situatia angajatilor si costuri salariale, precum si in raportarile catre INS
    - alte sarcini trasate de seful direct ierarhic superior