De pe bancile facultatii la birou | Ce inseamna un loc de munca in perioada anilor de facultate
Key Account Manager - IKA
Angajator: | HRS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time , Job Remote |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.02.2023 |
Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.
Cerinte
- Experienta profesionala anterioara in vanzari B2B Food&Drinks catre clienti de tip International Key Accounts;
- Experienta in listarea si promovarea de produse noi in lanturi IKA;
- Cunostinte privind procesul de vanzare;
- Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si negociere;
- Orientare catre client si rezultate;
- Disponibilitate pentru deplasari;
- Carnet conducere: categoria B.
- Limba Engleza- nivel mediu;
- Experienta de lucru in suita Microsoft Office (Word, Excel).
- Participarea activa in procesul de lansare a produsului pe piata;
- Promovarea si vanzarea produselor din portofoliul companiei catre clienti IKA;
- Identificarea de noi oportunitati de business prin dezvoltarea bazei de date cu clienti;
- Realizarea si transmiterea rapoartelor periodice;
- Analizarea performantelor produselor listate in cadrul magazinelor IKA;
- Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii;
- Negocierea conditiilor de vanzare cu partenerii (termene de plata, conditii, livrari, comenzi);
- Emiterea facturilor catre clienti si urmarirea platilor;
- Implementarea si verificarea mercantizarii produselor la raft;
- Realizarea obiectivelor de performanta;
- Oferirea de suport catre clienti;
- Colectarea feedback-ului de la clienti si analizarea competitiei.
Pentru unul din clientii nostri, o companie specializata in tratarea apei potabile si de uz casnic, suntem in cautarea unui Key Account Manager.
Key Account Manager va gestiona portofoliul de clienti cheie si va promova produsele aferente. Totodata, se va ocupa de construirea unei organizaţii orientate catre client si de servirea intereselor organizatiei, in scopul de a atinge standardele de performanta in cadrul valorilor si politicilor stabilite de companie.
Raporteaza eroarea la