Responsabil Calitate Client/Proces

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 06.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    • Studii superioare tehnice;
    • Minim 2 ani experiență in asigurarea calității si îmbunătățire continua in industria Automotive;
    • Experiență in lucrul cu standardele de calitate ISO 9001 si IATF 16949, Cerințe client;
    • Cunoștințe bune despre analiza neconformităților, 5Why, diagrama cauza-efect; Instrumentele calității (5S, FMEA, Diagrama Ishikawa/Histograma/Pareto); Formare 8D/ AMDEC/ PDCA/ CP constitue avantaj;
    • Buna cunoastere ale programelor Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
    • Experiență in lucrul cu Produse, procese si tehnologii interne;
    • Foarte bune cunoștințe de limba engleza si franceza.
    • Capacitate de analiza și rezolvare de probleme;
    • Comunicare și lucru în echipă;
    • Personalitate orientata către rezultat și către obiective clare;
    • Capabil de lucru în echipă la nivel internațional.

    Responsabilitati

    • Redactează si implementează planuri de acțiuni menite sa aducă îmbunătățiri procesului intern de producție in scopul de a veni in întâmpinarea clientului pentru reducerea si prevenirea problemelor din banda de montaj final.
    • Urmărește si măsoară eficacitatea acțiunilor implementate.
    • Este capabil sa propună soluții de ameliorare
    • Gestionează calitatea interna a fabricii pentru a garanta conformitatea produselor fabricate si livrate.
    • Aplica si urmărește demersul calitate client pentru referințele/proiectele aflate in viață proiect si apoi serie
    • Contact cu clientii (sa stie cum sa aplaneze divergentele, sa raspunda asteptarilor acestora)
    • Deplasari la client, la nevoie (Reuniuni, Convocări, Urmărire acțiuni, Triere, Retuș…)
    • Tratare neconformitati client (Redactare 8D/PDCA sau alte formate interne similare)
    • Gestionarea Clienților: Protecție client, Răspunde către client cu respectare termene impuse, Participare si pregătire pentru audituri si vizite client ;
    • Contact permanent cu rezidentii;
    • Redactează rapoarte de control;
    • Analizează si interpretează rapoartele/analizele interne/externe;
    • Răspunde si comunica cu clientul in limba acestuia (Engleza si Franceza).

    Alte informatii

    • Prime de sarbatori
    • Tichete de masa