Inginer Calitate Client

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 06.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    • Studii superioare tehnice;
    • Minim 3 ani experiență in asigurarea calității si îmbunătățire continua;
    • Minim 1 an experiență in linii de producție; Experiență in lucrul cu Produse, procese si tehnologii interne;
    • 6 Sigma/ Certificare Greenbelt; Blackbelt sau Lean Expert constituie avantaj;
    • Cunoștințe bune de Core Quality Tools (in special APQP & PPAP);
    • Experiență in lucrul cu standardele de calitate ISO 9001 si IATF 16949, Cerințe client;
    • Cunoștințe bune dimensiuni geometrice si tolerante, desen tehnic
    • Cunoștințe bune despre analiza neconformităților, 8D, 5Why, diagrama cauza-efect;
    • Instrumentele calității (5S, FMEA, Ishikawa, PPAP, SPC, CC/SC), MFU/PFU; Cunoștințe de MSA, Control Plan; Cunoștințele de VDA 6.3 reprezintă un avantaj;
    • Foarte bune cunoștințe ale programelor Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Avantaj SAP modul Calitate;
    • Managementul reclamațiilor (SAP);
    • Mijloace de verificare si control / instrucțiuni de verificare (SAP) si matrice de stampilare;
    • Foarte bune cunoștințe de limba engleza.
    • Capacitate de analiza și rezolvare de probleme;
    • Comunicare și lucru în echipă;
    • Abilitatea de a lucra sub presiune
    • Personalitate flexibilă, care se adaptează ușor;
    • Orientat către rezultat și către obiective clare;
    • Capacitate de analiză, bun strateg;
    • Capabil de lucru în echipă la nivel internațional.

    Responsabilitati

    • Extragerea periodica a informațiilor de calitate din sistemele de raportare ale clientului si informarea organizației cu privire la acestea;
    • Actualizarea in permanenta a matricei de cerințe specifice client, asigurând preluarea si implementarea acestor cerințe in organizație;
    • Menținerea la zi a sistemului de raportare a incidentelor de calitate la client, atât in bazele electronice ale clienților, cat si in cele interne sau in cele globale;
    • Coordonarea vizitelor si auditurilor de la client in fabrica;
    • Conduce si centralizează rezultatele activităților interne ale calității in funcție de cerințele clienților, IATF, VDA/AIAG si BOS
    • Monitorizează și prelucrează documentele PPAP și PPF în serie (eventual alte documente cerute de la clienți);
    • Coordonarea analizei produselor reclamate si înaintarea către client a raportului de analiza rezultat;
    • Întocmirea planurilor de acțiune generate de vizitele si auditurile clientului si asigurarea completării la timp a acțiunilor definite.
    • Întocmirea dosarului de PPAP (împreună cu echipa de industrializare) si trimiterea acestui către client pentru validare.
    • Colaborează cu AQE (Advanced Quality Engineer) si asigura suportul necesar in pregătirea dosarului de PPAP către client;
    • Coordonează echipa de Tehnicieni / Controlori / Analiști Calitate in vederea atingerii obiectivelor;
    • Analizează rebutul generat de proces si ia acțiuni împreună cu echipa pentru reducerea lui;
    • Urmărește evaluarea clientului si actualizează centralizarea datelor in fișierele de urmărire (PPM, 8D, acțiuni corective, performanță etc.);
    • Întocmește, actualizează si menține documentația de calitate din aria de responsabilitate;
    • Întocmește rapoartele 8D cu echipa înainte de a fi transmise către client.

    Alte informatii

    Angajarea este pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata.

    Prime de sarbatori
    Tichete de masa
    Masa calda la cantina
    Program complet de Onboarding pentru 6 luni.