Inginer Calitate Client
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile leoHR active.Vezi toate job-urile Inginer Calitate Client active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | leoHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.02.2023 |
Job remote: | On-site |
leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.
Cerinte
• Studii superioare tehnice;
• Minim 3 ani experiență in asigurarea calității si îmbunătățire continua;
• Minim 1 an experiență in linii de producție; Experiență in lucrul cu Produse, procese si tehnologii interne;
• 6 Sigma/ Certificare Greenbelt; Blackbelt sau Lean Expert constituie avantaj;
• Cunoștințe bune de Core Quality Tools (in special APQP & PPAP);
• Experiență in lucrul cu standardele de calitate ISO 9001 si IATF 16949, Cerințe client;
• Cunoștințe bune dimensiuni geometrice si tolerante, desen tehnic
• Cunoștințe bune despre analiza neconformităților, 8D, 5Why, diagrama cauza-efect;
• Instrumentele calității (5S, FMEA, Ishikawa, PPAP, SPC, CC/SC), MFU/PFU; Cunoștințe de MSA, Control Plan; Cunoștințele de VDA 6.3 reprezintă un avantaj;
• Foarte bune cunoștințe ale programelor Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Avantaj SAP modul Calitate;
• Managementul reclamațiilor (SAP);
• Mijloace de verificare si control / instrucțiuni de verificare (SAP) si matrice de stampilare;
• Foarte bune cunoștințe de limba engleza.
• Capacitate de analiza și rezolvare de probleme;
• Comunicare și lucru în echipă;
• Abilitatea de a lucra sub presiune
• Personalitate flexibilă, care se adaptează ușor;
• Orientat către rezultat și către obiective clare;
• Capacitate de analiză, bun strateg;
• Capabil de lucru în echipă la nivel internațional.
• Extragerea periodica a informațiilor de calitate din sistemele de raportare ale clientului si informarea organizației cu privire la acestea;
• Actualizarea in permanenta a matricei de cerințe specifice client, asigurând preluarea si implementarea acestor cerințe in organizație;
• Menținerea la zi a sistemului de raportare a incidentelor de calitate la client, atât in bazele electronice ale clienților, cat si in cele interne sau in cele globale;
• Coordonarea vizitelor si auditurilor de la client in fabrica;
• Conduce si centralizează rezultatele activităților interne ale calității in funcție de cerințele clienților, IATF, VDA/AIAG si BOS
• Monitorizează și prelucrează documentele PPAP și PPF în serie (eventual alte documente cerute de la clienți);
• Coordonarea analizei produselor reclamate si înaintarea către client a raportului de analiza rezultat;
• Întocmirea planurilor de acțiune generate de vizitele si auditurile clientului si asigurarea completării la timp a acțiunilor definite.
• Întocmirea dosarului de PPAP (împreună cu echipa de industrializare) si trimiterea acestui către client pentru validare.
• Colaborează cu AQE (Advanced Quality Engineer) si asigura suportul necesar in pregătirea dosarului de PPAP către client;
• Coordonează echipa de Tehnicieni / Controlori / Analiști Calitate in vederea atingerii obiectivelor;
• Analizează rebutul generat de proces si ia acțiuni împreună cu echipa pentru reducerea lui;
• Urmărește evaluarea clientului si actualizează centralizarea datelor in fișierele de urmărire (PPM, 8D, acțiuni corective, performanță etc.);
• Întocmește, actualizează si menține documentația de calitate din aria de responsabilitate;
• Întocmește rapoartele 8D cu echipa înainte de a fi transmise către client.
Angajarea este pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata.
Prime de sarbatori
Tichete de masa
Masa calda la cantina
Program complet de Onboarding pentru 6 luni.
Raporteaza eroarea la