Account Manager - Small&Medium Business - VODAFONE ROMÂNIA

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Vino alături de noi, în rolul de Account Manager - Small & Medium Business!


    Dacă:

    Ai minimum studii liceale (studiile universitare finalizate reprezintă un avantaj);
    Ai cunoștințe specifice despre industria telecom;
    Ai foarte bune abilități de ascultare și comunicare;
    Ești orientat către client și către identificarea soluțiilor;
    Cunoști limba engleză la un nivel mediu;
    Ai foarte bune abilități de lucru MS Office.

    Responsabilitati

    Recrutăm pentru că evoluăm!


    La Vodafone vei găsi echipa, informațiile și resursele care te vor stimula să iti pui în valoare cunoștințele si talentul. Astfel, vei găsi în Vodafone o echipă unită care are drept scop oferirea unei experiențe pozitive clienților în funcție de nevoile fiecăruia.

    Rolul tău este de a:

    Gestiona relațiile de business cu clienții de tip Small & Medium, în scopul de a crește vânzările Vodafone și profitabilitatea clienților. Crește cota de piață și a aduce plus valoare prin depășirea targeturilor, susținută de asigurarera unei experiențe bazată pe încredere și parteneriat.

    Activitățile în care te vei implica:

    Identificarea oportunităților de business prin învățarea și înțelegerea nevoilor de comunicații și de afaceri ale clienților
    Atingerea targeturilor individuale comunicate, adresând întreagă gama de produse/servicii în cadrul portofoliului alocat
    Oferirea de soluții de afaceri potrivite condițiilor de piață și obiectivelor companiei prin abordare de vânzare consultativă
    Monitorizarea activității competiției și tendințele pieței în vederea susținerii creșterii continue a poziției Vodafone ca Total Communication Provider
    Asigurarea unei bune experiențe a clientului în relația cu Vodafone
    Oferirea de suport adecvat în alegerea celor mai adaptate soluții pentru client
    Dezvoltarea planurilor de business pentru fiecare client small & medium ;


    Ce beneficii îți aduce noul rol?

    Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaționale și de a fi printre primii care află despre ultimele noutăți din sfera tehnologiei;
    Program de training intens, susținut ulterior de pregătire și suport pentru a susține dezvoltarea ta profesională;
    Oportunitatea de promovare în carieră;
    Pachet de beneficii (telefon de serviciu și abonament nelimitat de voce și date; Bonusuri ce recompensează performanța individuală și pe cea de echipă;
    Tichete de masă;
    Abonament medical la o clinică privată