Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Rambursare TVA - Hibrid
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Specialist Rambursare TVA - Hibrid active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.02.2023 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor - informatii in alte situatii intampinate;
- Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;
- Experienta de minim 2 ani intr-un post full time;
- Bune abilitati de comunicare si negociere;
- Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
- Cunostinte de limba engleza - nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.
- Contacteaza clientii alocati (clienti inregistrati si neinregistrati) pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii TVA;
- Verifica documentele primite de la client, le proceseaza, le pregateste si le trimite catre agentul contractat pentru recuperarea TVA (si a accizelor daca este cazul) si face demersurile necesare sa activeze clientul (la ANAF, in bazele de date etc) pentru a recupera TVA conform contractului semnat;
- Trimite catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza TVA, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii TVA;
- Follow up in vederea obtinerii de la toti clientii contactati documentele solicitate.
- Rezolva solicitari primite din partea autoritatilor sau din partea agentului in termenul solicitat.
- Persoana de contact in relatia cu agentul contractat pentru recuperarea TVA pentru portofoliul sau de clienti.
- Ofera support, informatii si solutii corecte si complete clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel sau prin email.
- Efectueaza modificari in profilul clientilor in baza de date in conformitate cu procedurile interne.
- Rezolva solicitari primite din partea clientilor companiei sau a reprezentantilor de vanzari (rapoarte, asistenta pentru aplicatia electronica telefonic sau prin email).
- Intocmeste rapoarte lunare sau la cererea superiorului direct.
- Ofera suport colegilor din cadrul echipei si efectueaza activitati de back-up pentru colegi atunci cand este cazul.
- Alte activitati de suport la solicitarea superiorului direct din cadrul ariei sale de competenta.
- Sprijina clientii pe toata durata derularii contractului raspunzand cu promptitudine si profesionalism solicitarilor acestora.
Se lucreaza hibrid;
Program: 09-:00 - 18:00;
Locatie: Bucuresti, sector 1.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Business Intelligence Specialist 5000 - 5500 RON NET / luna | |
DUTCH Speaker - Customer support specialist Aplica fara CV | |
Customer Experience Specialist with German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (55) |
Raporteaza eroarea la