Specialist Rambursare TVA - Hibrid

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Rambursare TVA - Hibrid active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor - informatii in alte situatii intampinate;
    - Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;
    - Experienta de minim 2 ani intr-un post full time;
    - Bune abilitati de comunicare si negociere;
    - Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    - Cunostinte de limba engleza - nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Contacteaza clientii alocati (clienti inregistrati si neinregistrati) pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii TVA;
    - Verifica documentele primite de la client, le proceseaza, le pregateste si le trimite catre agentul contractat pentru recuperarea TVA (si a accizelor daca este cazul) si face demersurile necesare sa activeze clientul (la ANAF, in bazele de date etc) pentru a recupera TVA conform contractului semnat;
    - Trimite catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza TVA, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii TVA;
    - Follow up in vederea obtinerii de la toti clientii contactati documentele solicitate.
    - Rezolva solicitari primite din partea autoritatilor sau din partea agentului in termenul solicitat.
    - Persoana de contact in relatia cu agentul contractat pentru recuperarea TVA pentru portofoliul sau de clienti.
    - Ofera support, informatii si solutii corecte si complete clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel sau prin email.
    - Efectueaza modificari in profilul clientilor in baza de date in conformitate cu procedurile interne.
    - Rezolva solicitari primite din partea clientilor companiei sau a reprezentantilor de vanzari (rapoarte, asistenta pentru aplicatia electronica telefonic sau prin email).
    - Intocmeste rapoarte lunare sau la cererea superiorului direct.
    - Ofera suport colegilor din cadrul echipei si efectueaza activitati de back-up pentru colegi atunci cand este cazul.
    - Alte activitati de suport la solicitarea superiorului direct din cadrul ariei sale de competenta.
    - Sprijina clientii pe toata durata derularii contractului raspunzand cu promptitudine si profesionalism solicitarilor acestora.

    Alte informatii

    Se lucreaza hibrid;
    Program: 09-:00 - 18:00;
    Locatie: Bucuresti, sector 1.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (55)