Specialist Rambursare TVA - Hibrid

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr

    Cerinte

    - Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor - informatii in alte situatii intampinate;
    - Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;
    - Experienta de minim 2 ani intr-un post full time;
    - Bune abilitati de comunicare si negociere;
    - Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    - Cunostinte de limba engleza - nivel intermediar; orice limba de circulatie europeana reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Contacteaza clientii alocati (clienti inregistrati si neinregistrati) pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii TVA;
    - Verifica documentele primite de la client, le proceseaza, le pregateste si le trimite catre agentul contractat pentru recuperarea TVA (si a accizelor daca este cazul) si face demersurile necesare sa activeze clientul (la ANAF, in bazele de date etc) pentru a recupera TVA conform contractului semnat;
    - Trimite catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza TVA, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii TVA;
    - Follow up in vederea obtinerii de la toti clientii contactati documentele solicitate.
    - Rezolva solicitari primite din partea autoritatilor sau din partea agentului in termenul solicitat.
    - Persoana de contact in relatia cu agentul contractat pentru recuperarea TVA pentru portofoliul sau de clienti.
    - Ofera support, informatii si solutii corecte si complete clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel sau prin email.
    - Efectueaza modificari in profilul clientilor in baza de date in conformitate cu procedurile interne.
    - Rezolva solicitari primite din partea clientilor companiei sau a reprezentantilor de vanzari (rapoarte, asistenta pentru aplicatia electronica telefonic sau prin email).
    - Intocmeste rapoarte lunare sau la cererea superiorului direct.
    - Ofera suport colegilor din cadrul echipei si efectueaza activitati de back-up pentru colegi atunci cand este cazul.
    - Alte activitati de suport la solicitarea superiorului direct din cadrul ariei sale de competenta.
    - Sprijina clientii pe toata durata derularii contractului raspunzand cu promptitudine si profesionalism solicitarilor acestora.

    Alte informatii

    Se lucreaza hibrid;
    Program: 09-:00 - 18:00;
    Locatie: Bucuresti, sector 1.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>