Area Field Manager - Timisoara

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Oradea
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Căutăm un coleg ce va fi responsabil de asigurarea managementului operațional al magazinelor (din teritoriul alocat, respectiv din orașele Timișoara, Arad, Oradea și Hunedoara) si de atingerea profitabilității și a principalilor indicatori de performanță.

    Abilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt următoarele:

    Hard skills:
    Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu-avansat (cu focus pe Excel);
    Limba Engleză – nivel mediu.

    Soft Skills:
    Gândire analitică, atenție la detalii;
    Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților;
    Dinamic, comunicativ, entuziast, rezistent la stres, ușor adaptabil la schimbare;
    Abilități de training/ coaching;
    Spirit de echipă.

    Alte cerințe:
    Experiență pe o poziție similară de minim 3 ani (experiență în industria Horeca/ Retail reprezintă un avantaj important);
    Absolvent de studii superioare conexe domeniului de activitate;
    Permis conducere – categoria B;
    Disponibilitate pentru program flexibil.

    Responsabilitati

    Te vei ocupa de:

    Planificarea, organizarea și coordonarea activității magazinelor și a antreprenorilor din zona alocată în vederea atingerii obiectivelor;
    Realizarea controlului imaginii magazinelor și urmărirea activității desfășurate în cadrul acestora, asigurând aplicarea corectă a procedurilor interne;
    Managementul, motivarea și dezvoltarea antreprenorilor și angajaților din magazinele din zona alocată;
    Participarea la selecția și recrutarea viitorilor antreprenori;
    Coordonarea și supravegherea deschiderilor de magazine noi;
    Colaborarea permanentă cu celelalte departamente ale companiei;
    Studierea competiției și prospectarea pieței în vederea deschiderii de noi locații sau propuneri de relocări.

    Alte informatii

    CE OFERIM:

    Un mediu profesionist, dinamic, în continua dezvoltare, cu focus pe rezultate și grija față de oameni.
    Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor;
    Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster;
    Tichete cadou de Paște și Crăciun;
    Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.);
    Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development;
    Primire călduroasă în echipa de CSR, pentru a lăsa o amprenta a faptelor bune în comunitate. Ne place să facem bine în jurul nostru!
    Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum.