Agent Call Center (fara experienta)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
    - Abilitati de negociere si putere de convingere;
    - Atentie la detalii;
    - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
    - Orientare catre rezultate;
    - Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj, dar NU este obligatorie;
    - Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
    - Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
    - Disponibilitate de a lucra in ture

    Responsabilitati

    - Contactarea clientilor restantieri si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
    - Recuperarea sumelor restante datorate de clienti, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
    - Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
    - Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
    - Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
    - Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
    - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei;
    - Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei;

    Alte informatii

    - Pachet salarial atractiv: salariu motivant, bonuri de masa si bonusuri de performanta;
    - Abonament medical privat, la Regina Maria;
    - "Ziua fructelor" in fiecare saptamana;
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Program de training platit;
    - Flexibilitate la ture;
    - Mediu de lucru atractiv;
    - Sanse reale de promovare.