Operational Trainer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Operational Trainer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Căutăm un coleg cu abilitatea de a se adapta rapid pe rol și cu:

    -Experiență într-o poziție similară sau experiență în retail
    -Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
    -Studii medii sau superioare
    -Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu constituie un avantaj
    -Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu focus pe capacitatea de a calibra modalitatea de transmitere a informației către interlocutor pentru a facilita înțelegerea și procesul de învățare
    -Abilitatea de a lucra independent, dar și în echipă
    -Abilitatea de a se adapta ușor la schimbări și experiență de lucru în paralel pe mai multe proiecte
    -Spirit de organizare, capacitate de analiză și de sinteza
    -Apreciem candidații sociabili, care dau dovadă de empatie și demonstrează o dorință de creștere și dezvoltare continuă

    Responsabilitati

    Căutăm un trainer pasionat de ceea ce face, cu atitudine pozitivă și spirit de echipă, care își dorește să formeze viitori antreprenori Lagardère Travel Retail!

    Din poziția de Store Support Trainer, este în sarcina ta să:

    Organizezi, susții și urmărești procesul de formare a viitorilor antreprenori, direct în magazine, ceea ce presupune să:

    -Stabilesti programul si pregatesti sesiunile de traning, selectand magazinul in care se sustine partea practica
    -Informezi antreprenorul cu privire la sesiunea de training si mentii legatura cu acesta pe toata durata procesului
    -Obtii feedback, urmaresti evolutia si evaluezi cursantii pe toată perioada trainingului, dar și la finalul procesului, prin aplicarea testelor
    -Asiguri transferul informațiilor într-un mod practic, prin implicare directă și activă în procesul de vânzare și în procesele administrative ale magazinului
    -Oferi suport antreprenorilor actuali cu privire la procedurile de lucru
    -Identifici nevoile de training si efectuezi noi sesiuni în funcție de nevoile identificate sau pe baza solicitărilor venite dinspre echipele operaționale
    -Acorzi suport în cazul deschiderilor de magazine sau înlocuirilor de antreprenori, pentru a asigura continuitatea business-ului

    Participi la Incubarea de concepte noi de magazine din rețeaua Lagardère Travel Retail România apoi:
    -Pregătești și susții partea teoretică a trainingului prin prezentări dedicate
    -Îmbunătățești periodic formatul și conținutul sesiunilor de training în funcție de feed-back-ul primit de la antreprenori, echipele de operațiuni sau alte departamente, pentru a îmbunătăți calitatea execuției în rețea și a susține pregătirea continuă a antreprenorilor și agenților de vânzare
    -Participi la optimizarea procedurilor de lucru în colaborare cu alte departamente
    -Concepi testele de verificare a cunoștințelor teoretice și practice ale participanților la training
    -Concepi chestionarul de satisfacție a participanților la training și testele de evaluare finală a procesului de training

    Facilitezi comunicarea cu magazinele și le sprijini în rezolvarea problemelor, după cum urmează:
    -Asiști și sprijini magazinele în derularea activității, cu focus pe acordarea de suport pentru corecta aplicare a procedurilor
    -Urmărești sesizările venite din magazine (prin tickete, e-mail, telefon) și te asiguri de rezolvarea lor în conformitate cu termenii de răspuns agreați intern
    -Oferi suport pe zona de ticketing atunci când apar probleme complexe care nu au fost documentate până atunci
    -Verifici periodic situațiile pentru care se deschid tickete cu scopul de a determina dacă sunt necesare retraininguri
    -Participi activ în procesul de Onboarding pentru personalul de la sediu (Induction & Retail Day)

    Alte informatii

    CE OFERIM

    -Un mediu profesionist, dinamic, în continua dezvoltare, cu focus pe rezultate și grija față de oameni;
    -Sistem de lucru hibrid și program flexibil. La birou nu avem dress code, dar vei vedea că se poartă veselia și interacțiunea relaxată.
    -Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor;
    -Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster;
    Tichete cadou de Paște și Crăciun
    -Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.)
    -Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
    -Primire călduroasă în echipa de CSR, pentru a lăsa o amprenta a faptelor bune în comunitate. Ne place să facem bine în jurul nostru!
    -Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (4)