Generalist Resurse Umane - Administrare personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Generalist Resurse Umane - Administrare personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2023
    Remote work: On-site

    La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

    În prezent, căutăm o persoană proactivă, cu bune abilități de comunicare pentru a se alătura departamentului Administrare Personal și Salarizare, în calitate de GENERALIST RESURSE UMANE - ADMINISTRARE PERSONAL.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei gestiona dosarele de personal ale angajaților (întocmirea contractelor de muncă, acte adiționale ale contractelor individuale de muncă, decizii, diverse evidențe personal);
    • Vei oferi informații specifice activității desfășurate, la cererea persoanelor autorizate (clienți interni, clienți externi, audit intern, audit extern, organe de control ale statului);
    • Vei actualiza programul de lucru al angajaților conform graficelor de lucru;
    • Vei centraliza și ține evidența concediilor de odihnă și a concediilor medicale;
    • Vei introduce informațiile necesare pentru calculul salarial în baza de date SAP (concedii de odihnnă, concedii medicale, concedii fără plată, ore suplimentare, diverse ajutoare conform CCMU);
    • Vei efectua înregistrări în REVISAL și vei asigura transmiterea acestuia către Inspectoratul Teritorial de Muncă;
    • Vei opera rețineri diverse (garanții, penalizări, popriri etc);
    • Vei elibera diverse adeverințe solicitate de salariați sau foști salariați, în conformitate cu datele extrase din dosarele personale sau cele existente în arhive;
    • Vei întocmi și transmite raportări statistice către Institutul Național de Statistică.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat (reprezintă avantaj studiile superioare);
    • Minimum 4 ani experiență într-o poziție similară;
    • Cunoașterea proceselor de resurse umane;
    • Cunoștințe de legislația muncii și salarizare;
    • Cunoștințe de operare în SAP - PA și SAP - PY;
    • Cunoștințe bune de operare MS Office (Word, Excel);
    • Capacitatea de a organiza un număr mare de documente și informații;
    • Capacitate de a lucra cu termene limită;
    • Atenție deosebită la detalii;
    • Abilități de relaționare interumană;
    • Autonomie, inițiativă și implicare;
    • Orientarea spre performanță.

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților, accesând websiteul companiei noastre.
     
    Despre ENGIE Romania Grupul ENGIE este o referință globală în domeniul energiei și al serviciilor cu emisii reduse de carbon. Alături de cei 4.250 de angajați din România, de clienți, parteneri și părți interesate, ne angajăm să accelerăm tranziția către o economie cu impact neutru în ceea ce privește emisiile de carbon, printr-un consum redus de energie și soluții prietenoase cu mediul. Inspirați de ambiția noastră, îmbinăm performanța economică cu producerea unui impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, bazându-ne pe activitățile noastre cheie – gaze naturale, energie electrică, servicii tehnice – pentru a oferi soluții competitive clienților noștri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (40)