Functionar Administrativ - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Functionar Administrativ - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    • Bune cunostiinte de Microsoft Office si Excel.
    • Experienta anterioara intr-un rol de suport client reprezinta un plus.
    • Atentie la detalii si orientare catre rezultate.
    • Bune abilitati de comunicare si organizare.

    Responsabilitati

    • Conlucreaza cu personalul furnizorilor (paza, curatenie, intretinere, protocol).
    • Supravegherea utilizarii rationale a resurselor administrative ale companiei.
    • Este responsabil cu mentinerea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind receptia lor.
    • Este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor necesare desfasurarii activitatii companiei.
    • Verifica daca sunt bine gestionate si distribuite produselor aprovizionate, respectand hotararile ce s-au luat in acest sens , de conducerea societatii.
    • Asigura arhivarea documentelor contractuale referitoare la aprovizionare si pastreaza documentele ce atesta calitatea produselor.
    • Preda pe baza de procese verbale toate instrumentele specifice muncii (birou, PC, telefoane, premise parcare, card acces in companie, etc) care sunt folosite de angajatii companiei.

    Tip activitate: se lucreaza de la sediu

    Program: Luni-Vineri 09:00-18:00

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (97)