Key Account Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Key Account Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.01.2023
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    Cunoștințe de operare a calculatorului (inclusiv pachetul Microsoft Office);
    Minimum 6 luni de experiență în domeniul relațiilor cu clienții (reprezintă avantaj);
    Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    Abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor;
    Abilități de comunicare și atenție la detalii;
    Curiozitate, perseverență și pasiune pentru activitatea desfășurată;
    Atitudine proactivă, viteză de reacție și capacitatea de a relaționa cu ușurință în relația cu clienții.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    Să interacționezi constant cu partenerii B2B ai companiei, atât telefonic, cât și în scris;
    Să întocmești rapoartele zilnice și să gestionezi trimiterile în funcție de solicitările clienților verificând sau modificând datele din sistem;
    Să menții legătura cu alte departamente din cadrul companiei;
    Să monitorizezi stadiul de livrare al expedierilor și să informezi proactiv clienții în legătură cu detaliile de livrare;
    Să soluționezi reclamațiile clienților din portofoliu;
    Să acorzi asistență tehnică și comercială clienților existenți și potențiali;
    Să contribui la optimizarea proceselor ținând cont de perspectiva clienților și de beneficiile aduse companiei.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?

    Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
    Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
    Abonament pentru servicii medicale;
    Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
    Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.