Operator comenzi

Angajator: Cinar Food Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2023
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Compania Cinar Food Distribution a luat fiinta in 2014 si a inceput cu arie de acoperire pe municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Constanta si cele din sud-estul Romaniei. In prezent distribuim in toata tara.

    Cerinte

    Experienta intr-o pozitie similara de cel putin 1 an sau disponibilitatea de a invata foarte rapid.

    MS Office (Word, Excel) nivel avansat, CRM la nivel mediu.

    Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa.

    Abilitati de comunicare si analiza.

    Abilitati de persuasiune, creare si mentinea relatiilor cu clientii.

    Gandire analitica si atentie la detalii.

    Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa cu suflet si pasiune in ceea ce face, sa cresti cu noi, si sa fii expus unui cadru de munca colegial si international, aplica azi!

    Responsabilitati

    Preluarea comenzilor clientilor arondati

    Introduce comenzile generate in sistemul propriu si emite facturi catre diversi clienti

    Mentine relatiile cu clientii privind comenzile si facturile emise, respectiv platile necesare, conform scadentarului

    Transmite catre depozite situatii zilnice de vanzari si transferuri intre depozite

    Mentine evidenta clientilor arondati (pe zile si rute)

    Recomanda transferuri intre depozite in functie de comenzile generate

    Verifica conformitatea comenzilor/facturilor emise per produs/pret/client

    Indosariaza facturile emise

    Sprijina activitatile de vanzari si reprezentantul zonal de vanzari in relatiile cu clientii firmei

    Promoveaza produsele si imaginea companiei.

    Alte informatii

    Ne extindem echipa si imbunatatim continuu serviciile pentru furnizorii si clientii nostri.

    Candidatul ideal pentru aceasta pozitie este o persoana cu o experienta pe un post similar de minim 1 an, dispus/dispusa sa invete industria de FMCG, Horeca si retail, deschisa spre comunicare cu clientii si colegii nostri, cu o buna coordonare si organizare.

    Pentru ca noi functionam ca un intreg, ca o familie, invatam unii de la altii, vei fi o persoana deschisa inspre a invata, a-ti admite si corecta greselile, vei fi atenta la detalii, cu spirit de echipa, altruista si o persoana dornica de dezvoltare catre cel mai inalt nivel.

    Programul de lucru va fi de 8 ore pe zi din birou (08:30 - 17:30 - 1 ora pauza) cat si dupa terminarea programului dupa nevoie, prin comunicarea cu clientii prin alte mijloace disponibile (whatsapp si email) si transmiterea comenzilor catre depozitul corespunzator.

    Vei raporta catre Directorul de Vanzari, si vei lucra din biroul din Strada Garlei , Baneasa.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.