Reprezentant Medical - Echipamente Imagistică

Angajator: FlexiWork Recruitment
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
    Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.

    Cerinte

    CERINȚE:
    - absolvent de studii superioare;
    - permis de conducere categoria B;
    - cunoștințe de limba engleză la nivel avansat;
    - cunoștințe avansate MS Office;
    - pasionat de domeniul echipamentelor medicale și are cunoștințe generale de medicină, fizică, chimie,management, marketing;
    - capacitate de comunicare și relaționare ridicată;
    - capacitate de a identifica informațiile relevante;
    - atitudine orientată către client;
    - persoană organizată și centrată pe rezultate;
    - sociabil, cu spirit de echipă și dispus pentru un job ce presupune deplasare.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚI:
    - să promoveze echipamente medicale din portofoliul companiei în zona alocată;
    - să mențină legătura directă cu clienții din zona alocată și să optimizeze relațiile cu aceștia;
    - să identifice potențiali clienți pe zona alocată, atât din sectorul public cât și din sectorul privat;
    - să organizeze și să participe la evenimente medicale în vederea promovării produselor din portofoliu;
    - să urmărească fluxul financiar propriuzis pentru fiecare proiect: comenzi, facturare, termene de plată, încasări;
    - să realizeze targhetul anual de vânzări stabilit;
    - să identifice noi oportunități de afaceri prin urmărirea periodică a anunțurilor de licitații publice;
    - să studieze caietele de sarcini în vederea participării la licitații;
    - să informeze superiorii ierarhici despre eventualele problemele din zona alocată;
    - să-ți planifice și să își organizeze propria activitate pe baza unui bun management al timpului.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - pachet salarial atractiv (bonus, prime de Paște, Crăciun, aniversare vechime în companie, etc);
    - asigurare de sănătate privata;
    - mașină de serviciu, telefon, laptop;
    - mediu de lucru plăcut (flexibilitate în organizarea programului/ deplasărilor, etc);
    - program de inducție și pregătire susținut de o echipă profesionistă și experimentata;
    - dezvoltare profesională în una dintre cele mai mari companii din domeniu.