Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    • Experiență de minim 3 ani pe o pozitie similară;
    • Studii superioare finalizate;
    • Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, PowerPoint, navigare Internet;
    • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
    • Atenţie distributivă;
    • Capacitatea de a lucra autonom și de înțelegere a business-ului;
    • Abilităţi şi experienţă organizatorică, capacitatea de a lua decizii şi a rezolava diverse probleme;
    • Capacitate de planificare şi prioritizare.

    Responsabilitati

    • Se asigură de organizarea tuturor sarcinilor administrative (comenzi de rechizite și consumabile de birou, conexiune directă cu toți furnizorii, coordonarea întregii corespondențe);
    • Este persoana de contact pentru toate cererile de călătorie;
    • Urmărește agenda Directorului General si notează programările întalnirilor Directorului General și urmarește respectarea acestora, reprogramarea acestora, după caz;
    • Asigură redactarea documentelor/corespondenței de protocol si - realizează traducerea în/din limba engleză a documentelor de prezentare a companiei sau a altor documente specifice managementului firmei;
    • Asistă la ședințele de lucru, redactează minuta și se asigură de transmiterea informațiilor către departamentele implicate, dupa caz;
    • Asistă managerii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte.

    Alte informatii

    Program: L-V;
    Mod de lucru: hibrid (7 zile pe luna remote).

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (101)