Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.06.2023 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
• Experiență de minim 3 ani pe o pozitie similară;
• Studii superioare finalizate;
• Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, PowerPoint, navigare Internet;
• Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
• Atenţie distributivă;
• Capacitatea de a lucra autonom și de înțelegere a business-ului;
• Abilităţi şi experienţă organizatorică, capacitatea de a lua decizii şi a rezolava diverse probleme;
• Capacitate de planificare şi prioritizare.
• Se asigură de organizarea tuturor sarcinilor administrative (comenzi de rechizite și consumabile de birou, conexiune directă cu toți furnizorii, coordonarea întregii corespondențe);
• Este persoana de contact pentru toate cererile de călătorie;
• Urmărește agenda Directorului General si notează programările întalnirilor Directorului General și urmarește respectarea acestora, reprogramarea acestora, după caz;
• Asigură redactarea documentelor/corespondenței de protocol si - realizează traducerea în/din limba engleză a documentelor de prezentare a companiei sau a altor documente specifice managementului firmei;
• Asistă la ședințele de lucru, redactează minuta și se asigură de transmiterea informațiilor către departamentele implicate, dupa caz;
• Asistă managerii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte.
Program: L-V;
Mod de lucru: hibrid (7 zile pe luna remote).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (101) |
Raporteaza eroarea la