Team Leader Supplier Administration – Iasi

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne dorim un coleg responsabil, cu abilități foarte bune de organizare, comunicare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iasi
    .
    Pentru a reuși ai nevoie de:
    Studii în domeniul financiar-contabil;
    Un nivel mediu de cunoaștere a limbii Franceze si Engleze (minim B1) ;
    Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office
    Experiență de minim 1 an în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    Experienta in managementul echipelor, meticulozitate și orientare către cifre.

    Responsabilitati

    În calitate de Team Leader contabili administrativi -furnizori principalele tale misiuni vor fi:

    Analiza indicatorilor KPI (calitate, productivitate).
    Asigura performanta echipei, un climat bun de lucru in echipa;
    Oferirea de suport operational pe diferite sarcini, misiuni, proiecte;
    Animarea/motivarea echipei;
    Evaluarea angajaţilor conform obiectivelor stabilite.
    De asemenea, activitatea include 50% sarcini operaționale.

    Alte informatii

    Beneficii financiare:
    Salariu avantajos. Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de masă etc.

    Beneficii non-financiare:
    Training inițial și periodic, specific activității desfășurate.
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes.
    Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

    Alte Beneficii:
    Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
    Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
    Free coffee and tea.