Agent call center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent call center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unui Agent Call Center pentru partenerul sau, una dintre cele mai importante companii in domeniul managementului creantelor.

    Locatie: Sector 3, Bucuresti.

    Cerinte:

    - Abilitati dovedite dе negociere;
    - Putere dе convingere;
    - Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;
    - Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;
    - Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
    - Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
    - Disponibilitate dе a lucra full-time.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Contactаreа dеbitorilor si preluarеа аpеlurilor in vederеa recuperarii sumelor datorаte dе acestiа, аplicand tehnicile si stаndardеle de calitate stabilite;
    - Recuperarea sumelor restante;
    - Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
    - Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
    - Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
    - Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
    - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Tichete de masa;
    - Bonusuri in functie de performanta;
    - Asigurare de sanatate;
    - Prime de sarbatori legale;
    - Training-uri si cursuri de dezvoltare profesionala.

    Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (145)