Agent call center

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.

    Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

    Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.

    Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.

    Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.

    Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!

    Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unui Agent Call Center pentru partenerul sau, una dintre cele mai importante companii in domeniul managementului creantelor.

    Locatie: Sector 3, Bucuresti.

    Cerinte:

    - Abilitati dovedite dе negociere;
    - Putere dе convingere;
    - Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;
    - Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;
    - Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
    - Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
    - Disponibilitate dе a lucra full-time.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Contactаreа dеbitorilor si preluarеа аpеlurilor in vederеa recuperarii sumelor datorаte dе acestiа, аplicand tehnicile si stаndardеle de calitate stabilite;
    - Recuperarea sumelor restante;
    - Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
    - Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
    - Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
    - Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
    - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Tichete de masa;
    - Bonusuri in functie de performanta;
    - Asigurare de sanatate;
    - Prime de sarbatori legale;
    - Training-uri si cursuri de dezvoltare profesionala.

    Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt.