Analist produse PJ SB - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Analist produse PJ SB - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 09.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Candidatul Ideal:

    Cunostinte si experienta:

    - Experienta in analiza financiara, contabila si tehnici de analiza aplicate in activitatea de creditare aferenta clientelei retail (Small Business/PFA/PL)
    - Cunoastere produse , norme si proceduri asociate clientelei persoanelor juridice
    - Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specificeanalizei dosarelor persoanelor juridice
    - Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    - Aplica reglementarile prevazute in cadrul normativ de creditare si garantare a creditelor si SGB-urilor , acordate clientelei Retail Small Business:
    - clienti Retail Intreprinderi (clasa PJ )si
    - clienti persoanelor fizice autorizate (PFA)/ profesiunilor liberale (PL)/alte forme asociative prevazute de lege, care desfasoara o activitate economica (intreprinderi individuale, familiale, producatori agricoli individuali (PAI), etc)- (clasa PFA),
    - Pregatirea documentatiei de credit pentru analiza
    -Verifica documentatia de credit conform reglementarilor interne in vigoare , in functie de tipul clientului si de tipul de credit solicitat ;
    - Asigura inregistrarea solicitarilor clientilor / documentelor intocmite in registrele bancare si in aplicatia SmartPJ ( aplicatie destinata gestionarii dosarelor de credit )
    - Solicita completarea documentatiei de credit conform procedurilor interne/in functie de de necesitatea de analiza si interpretare a informatiilor, dar si de caracteristiciile informatiilor ;
    - Stabileste premisele analizei
    - Analiza dosarelor de credit conform fluxurilor de lucru privind procesul de analiza credite SB
    - Analizeaza si evalueaza conformitatea informatiilor din cererea de credit. Selecteaza informatiile necesare pentru analiza in functie de tipul clientului si de tipul creditului ;
    - Evalueaza informatiile avandu-se in vedere performanta financiara a clientului, in functie de tipul clientului si de natura factorilor de risc asociati acestuia ;
    - Identifica caracteristicile de risc ale clientului/tranzactiei in functie de tipul clientului, tipul afacerii, conform criteriilor de eligibilitate specifice tranzactiei/ in functie de fluxul de numerar si capacitatea de rambursare preconizate.

    Alte informatii

    În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.

    Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi,