Specialist Suport Clienti& Managementul Reclamațiilor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Clienti& Managementul Reclamațiilor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.09.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Ce am vrea noi să ai:
    • Studii superioare, preferabil in domeniu electrotehnic/energetic;
    • Experienta în domeniu tehnic si/sau relatii cu clientii minim 3 ani;
    • Cunostinte de MS Office, SAP ISU;
    • Bune abilitati de comunicare, de solutionare de probleme si spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei reprezenta interfața companiei in relatia cu furnizorii si clientii pentru gestionarea reclamaţiilor/sesizărilor/solicitărilor referitoare la serviciul de distribuţie a energiei;
    • Vei identifica solutii si vei transmite raspunsuri la reclamatiile primite in termenul procedural/legal;
    • Vei mentine o buna relatie de colaborare cu departamentele din companie, care furnizeaza informatii/solutii, pe baza cărora vei formula răspuns către Furnizori/Clienți;
    • Vei participa la întâlniri/medieri cu furnizorii pentru identificarea masurilor si solutiilor de rezolvare a reclamaţiilor/sesizărilor/solicitărilor adresate de clienți;
    • Vei valida situaţiile de plată a compensaţiilor către clienţi, pentru situaţiile în care nu s-au respectat termenele reglementate de răspuns la reclamaţiile/sesizările/solicitarile adresate;
    • Vei asigura menţinerea standardelor de calitate ale serviciilor furnizate clienţilor existenţi şi potenţiali;

    Alte informatii

    Ce îţi oferim noi:

    • Pachet salarial atractiv ;
    • Îți oferim decont de transport dacă locuiești prea departe de sediu ;
    • Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi ;
    • Ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta, iti respectam programul si echilibrul intre viata profesionala si viata privata ;
    • Tichete de masă in format electronic de 30 lei/zi lucrata;
    • Asigurare medicală privată pentru ca ne dorim sa lucrezi în siguranță și sănătos ;
    • Iti place sa explorezi locatii noi sau, pur si simplu vrei sa te relaxezi? Foarte bine! Tu alege locatia si noi iti oferim o primă de vacanță!

    Te-am făcut curios? Trimite-ne CV-ul tau la sau contacteaza-ne la numarul 0723 606 593 si iti vom oferi mai multe detalii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3200 RON NET / luna
    Iasi,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (13)