Responsabil Gestionare si Raportare Date Comerciale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Gestionare si Raportare Date Comerciale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Campulung Muscel
  • Actualizat la: 29.01.2023
    Remote work: On-site


    Oportunitatea, pe scurt:
    In calitate de Responsabil Gestionare si Raportare Date Comerciale, vei verifica, inregistra si procesa toate datele necesare operatiunilor specifice de livrare si facturare catre clienti, pentru toate segmentele de business (ciment, betoane, agregate), precum si vei extrage date in vederea raportarii.

    Responsabilitati:

    • Vei gestiona sistemele de vanzari – SAP, Sales Force (SFDC);
    • Vei defini, verifica si analiza bazele de date folosite (contracte, clienti, preturi), in concordanta cu documentele si informatiile primite;
    • Vei reconcilia informatiile intre sistemele de vanzari folosite (legaturi SAP cu sistemele logistice) din toate segmentele de business folosite;
    • Vei raspunde de corectitudinea și integritatea datelor introduse, preluate și prelucrate în sisteme;
    • Vei raspunde solicitărilor clienților (interni și externi) referitoare la sistemele pe care le gestioneaza, vei genera rapoarte periodice si la cerere;
    • Vei participa la testele privind implementarea sistemelor noi;
    • Vei respecta politicile si procedurile referitoare departamentului Suport Comercial.
    Cerinte:
    • Studii superioare;
    • Cunoștințe pachet Office: Word, Excel - nivel mediu;
    • Cunoștințe SAP- modul SD constitue un avantaj;
    • Dorinta pentru învățare, dezvoltare continua si curiozitate;
    • Orientare către clientul intern, abilitatea de a asculta și identifica nevoia reală;
    • Gândire analitică, utilizarea pașilor clari și logici în analiza unei cerințe din multiple perspective;
    • Abilități de comunicare și colaborare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Campulung Muscel,

    Aplica fara CV
    Campulung Muscel,

    Campulung Muscel,