Specialist Marketing si Achizitii – Chiajna

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 21.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Candidatul ideal se descrie prin:

    Abilitati de organizare, planificare, prioritizare a sarcinilor.
    Abilitati de comunicare, flexibilitate, inter-relationare si lucru in echipa
    Orientare catre realizarea obiectivelor
    Atitudine proactiva
    Capacitatea de a urmari si respecta termenele limita
    Abilitatea de a rezolva sarcini multiple
    Cunostinte de utilizare a platformei SEAP
    Cunoasterea limbii engleza – nivel mediu-avansat
    Bune abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
    Cunoasterea platformelor de management al continutului (CMS: Prestashop/Wordpress)
    Cunoasterea limbajului HTML, a programului Adobe Dreamweaver.
    Cunoasterea domeniului masinilor-unelte reprezinta un avantaj.
    Cunoasterea programelor de editare foto-video (Photoshop, CorelDraw, Indesign) reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Achizitii SEAP, AFIR, MFE, Achizitii Directe:

    Identificarea licitatiilor ce corespund intereselor companiei, consultand site-urile specializate.
    Studierea documentatiilor de atribuire (analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedurile de achizitie).
    Intocmirea documentelor de calificare necesare participarii la procedura, in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.
    Elaborarea solicitarilor de clarificare.
    Intocmirea ofertelor in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.
    Elaborarea de oferte comerciale pentru potentiali clienti/parteneri.
    Elaborarea si intocmirea contestatiilor, daca este cazul.
    Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente, inclusiv elaborarea de raspunsuri la solicitarile acestora.
    Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate.
    Editare continut website:
    Documentarea si structurarea informatiilor despre produse.
    Traducerea informatiilor in limba romana, daca este cazul.
    Introducerea informațiilor despre produse pe website.
    Verificarea in permanenta a informatiilor prezentate pe site si actualizarea acestora la nevoie.
    Derularea altor activitatii conform politicii companiei, daca este cazul.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Posibilitate de dezvoltare profesionala
    Mediu de lucru profesionist
    Activitatea se desfasoara de la birou, zona Chiajna