Specialist Rambursuri

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    Studii superioare – domeniul economic reprezinta avantaj;
    Cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
    Cunostinte de limba engleza nivel mediu;
    Experienta anterioara in activitati financiare;
    Atentie distributiva, capacitate de concentrare, capacitate de organizare si planificare a muncii;
    Atitudine proactiva,capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
    Cunoastere contabilitate primara constituie un avantaj;

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    Intocmesti rapoartele zilnice privind rambursurile;
    Urmaresti agentiile logistice alocate in vederea depunerii rambursurilor conform procedurii interne;
    Modifici rambursurile conform solicitarilor venite din intern;
    Solutionezi spetele privind modificarea statusurilor venite din partea clientilor interni si externi;
    Comunici si solutionezi situatiile aparute in fiecare agentie alocata privind toate spetele ce tin de rambursuri;
    Calculezi penalizarile lunare pentru fiecare agentie alocata privind nerespectarea clauzelor contractuale;
    Verifici zilnic, extrasele bancare privind validarea rambursurilor incasate aferente fiecarei agentii in parte alocate;
    Interactionezi strans cu restul departamentelor din cadrul companiei;
    Transmiti situatiile in functie de solicitarile venite din partea coordonatorului direct; Efectuezi plati catre client externi.

    Alte informatii

    Cu ce vine job-ul la pachet?

    Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
    Traininguri de specialitate & acces gratuit in platforme de learning;
    Abonament pentru servicii medicale;
    Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
    Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.