PA Logistic Customer advisor (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile PA Logistic Customer advisor (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Pitesti
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 16.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Profil cautat:

    - Studii superioare tehnice sau economice, experienta in servicii de relatii clienti este un avantaj;
    - Limba franceza si engleza - nivel avansat;
    - Excel - nivel avansat ;
    - Abilitati de comunicare, interrelationare si organizare, lucru in transvers;
    - Capacitate de ascultare activa, de argumentare, sensibilitate privind nevoile clientului, analiza de probleme si identificare de solutii;
    - Capacitate de a lucra intr-un mediu multicultural.

    Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.

    Responsabilitati

    Asigura interfata dintre Clientii din perimetrul Franta (distribuitori, dealeri retea) si departamentele centrale responsabile din cadrul serviciilor Logistica Piese&Accesorii, in scopul respectarii termenelor pentru comenzile lansate.

    1. Administrarea portofoliului de clienti din perimetrul sau de responsabilitate.

    2. Gestiunea vehiculelor imobilizate si a tichetelor corespunzatoare acestora via platforma HTL (VOR – Vehicle Off Road) din motive de indisponibilitate piese de schimb - Lanseaza comenzile de piese si afecteaza clientilor vehiculele de inlocuire si le retrage dupa inlocuirea pieselor.

    3. Tratarea reclamatiilor din clientela - Primeste cererile, le filtreaza si repartizeaza pe responsabili. Urmareste avansarea si rezolvarea lor cu responsabilii implicati, asigurand la final informarea clientului.

    4. Gestiunea procesului de blocaje ale pieselor din motive de calitate - Se informeaza despre notele de blocaj ale pieselor si identifica locurile de stocare ale acestora (depozit central/local, retea, etc.). Daca este necesar, coordoneaza returul acestora.

    5. Gestiunea diferitelor rapoarte interne de activitate prin completarea cotidiana a statusului dosarelor avute in portofoliu precum si consolidarea documentelor necesare dosarelor de clienti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Pitesti,