Specialist Achizitii

Angajator: Colorful HR Leasing
Domeniu:
  • Import-Export
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    Colorful HR Leasing, membra a grupului ROMANIAN SOFTWARE, este o companie românească ce oferă servicii de Recrutare și Leasing de personal. Totodată, Colorful HR Leasing se ocupă de salarizarea și administrarea personalului, oferind consultanță legislativă și întocmirea de rapoarte variate privind activitatea de HR.

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de 20 de ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    jobs.colorful.hr este in cautarea unui Specialist Achizitii pentru unul din partenerii sai, o companie internationala de retail.

    Cerinte:
    • Experienta in achizitii - minimum 3 ani;
    • Experienta in FMCG - produse alimentare;
    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office;
    • Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
    • Atentie la detalii si abilitati excelente de organizare, planificare si prioritizare;
    • Capacitate de colectare, analiza, interpretare si raportare date;
    • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii.

    Responsabilitati

    • Cercetarea pietei, negocierea preturilor de achiziție si discounturile aferente;
    • Dezvoltarea portofoliului de producatori/furnizori pe plan local, national si international;
    • Urmarirea procesului de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare;
    • Monitorizarea preturilor si a sortimentului alocat;
    • Determinarea inventarului/stocurilor efective;
    • Optimizarea sortimentului si inventarul (rotatie, relocare, retururi, reduceri);
    • Distribuirea marfurilor din Centrul de Distributie (depozit);
    • Verificarea suportului documentar al circulatiei marfurilor;
    • Planificarea si controlul platilor catre furnizori;
    • Menținerea legaturii cu furnizorii si producatorii;
    • Colaborarea cu furnizorii de marketing;
    • Realizarea analizelor si rapoartelor specifice activitatii.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Decont transport;
    • Program flexibil;
    • Work from home.