SPECIALIST IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Life Dental Spa active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Life Dental Spa
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Life Dental Spa este o clinica dentara ultramoderna, specializata in tehnologie laser de ultima generatie, cu medici pregatiti in universitati de prestigiu din Europa si SUA.
    Tehnologia laser trateaza eficient cariile dentare, gingivita, parodontoza si multe alte afectiuni orale. Clinica noastra ofera toata gama de servicii stomatologice, intre care se numara si:
     Tratamentul cariilor cu laser dentar
     Tratamentul parodontozei cu laser dentar
     Tratamentul gingivitei cu laser dentar
     Implanturi dentare asistate laser
     Chirurgie dentara asistata laser
     Albire dentara laser
     Coroane si fatete dentare estetice, realizate prin frezare computerizata
     Implanturi si dinti ficsi in aceeasi zi
     Stomatologie biologica

    Life Dental Spa este prima clinica stomatologica din Romania care functioneaza dupa principiile stomatologiei biologice. Acestea includ minim invazivitate, manopere cat mai conservative, realizate cu materiale cat mai biocompatibile.

    Cerinte

    • Asigură primul nivel de suport tehnic pentru angajații companiei;
    • Gestionarea solicitărilor primite intern astfel încât să asigure funcționarea în parametrii optimi a infrastructurii IT a companiei;
    • Diagnosticarea și remedierea problemelor hardware și software ale echipamentelor și aplicațiilor folosite în cadrul companiei;
    • Instalarea și configurarea echipamentelor și programelor informatice conform necesarului companiei astfel încât acestea să respecte standardul de funcționare optimă;
    • Menținerea actualizată a inventarului bunurilor IT din patrimoniul companiei, astfel încât să dispună de o evidență corectă a acestora;
    • Furnizează, la cerere, rapoarte despre bunurile IT aflate sub supervizarea sa;
    • Asigură comunicarea cu furnizorii de servicii de telecomunicații, astfel încât calitatatea serviciilor furnizate de aceștia să respecte obligațiile contractuale;
    • Întocmește și trimite rapoarte de analiză ale sistemului informatic astfel încât să se asigure monitorizarea acestuia;
    • Instalează şi configurează din punct de vedere hardware şi software sistemele din cadrul companiei si la client;
    • Acordă suport informaţional şi tehnic utilizatorilor interni în utilizarea echipamentelor IT;
    • Este responsabil cu aplicarea şi respectarea politicilor de securitate, protecţie antivirus şi antispam;
    • Este responsabil cu întreţinerea şi cu buna funcţionare a reţelei de calculatoare;
    • Întocmeşte şi actualizează documentaţia infrastructurii IT;
    • Tine evidenţa licenţelor software achiziţionate şi răspunde de instalarea produselor software;
    • Acordă suport pentru proiecte ale companiei care presupun activităţi similare fişei postului;

    Responsabilitati

    1. Insusirea, respectarea si aplicarea prevederile legilor, regulamentelor si reglementarilor interne, precum si ale Codului de Etica, necesare exercitarii atributiilor postului.
    2. Evitarea oricarei situatii care ar putea genera un potential conflict de interese, cu respectarea reglementarilor interne din sfera administrarii potentialelor conflicte de interese.
    3. Actionarea numai in limitele de autoritate incredintate prin reglementarile interne ale companiei, cu evitarea conflictului de interese.
    4. Insusirea si aplicarea prevederile legale si reglementarile interne ale LDS

    Alte informatii

    - Absolvent al unei facultati cu profil tehnic;
    - Experienta in instalarea si depanarea statiilor de lucru;
    - Experienţa în servicii IT si in depanare PC (hardware si software);
    - Experienta minima in Help-Desk IT;
    - Profesionalism si promptitudine in comunicare;
    - Cunostinte avansate in oferirea de suport tehnic pentru sisteme de operare Windows;
    - Cunostinte medii echipamente de transfer date si comunicatii;
    - Limba engleza - nivel mediu;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (83)