Operator Introducere Date

Angajator: DSV Solutions
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 30.01.2023
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei


    Într-o lume a schimbării, DSV Solutions susține cu succes lanțul de aprovizionare al partenerilor,
    furnizând soluții la cele mai înalte standarde pentru mii de companii în fiecare zi – de la startup-uri
    la companii multinaționale. Deși acoperirea noastră este globală, suntem permanent aproape de
    clienții nostri prin locațiile DSV Solutions cu acoperire la nivel național.

    Mai mult de 31,500 de angajați din peste 45 de țări lucrează cu pasiune pentru a oferi experiențe
    excelente clienților și servicii de înaltă calitate. Strategia DSV Solutions este de a trasa direcția către
    un viitor sustenabil în industria noastră, respectând condițiile naturale ale mediului înconjurător.

    DSV Solutions este o organizație dinamică care promovează incluziunea și diversitatea. Ne
    desfășurăm activitatea cu integritate, respectând diferențele culturale, demnitatea și drepturile
    persoanelor.

    Cerinte

    ● Persoană dinamică și ambițioasă;
    ● Bune abilități de organizare și comunicare;
    ● Bune abilități de operare PC;
    ● Orientare către client și rezultate;
    ● Studii medii;
    ● Excel - nivel mediu;
    ● Experiență anterioară în domeniul logisticii - minim 1-2 ani.

    Responsabilitati

    ● Introduce corect și la timp datele în sistemul informatic;
    ● Verifică corectitudinea datelor introduse și efectuează corecții;
    ● Verifică stocurile și comenzile;
    ● Verifică dacă documentele sunt întocmite corespunzător livrărilor;
    ● Asigură comunicarea cu clientul prin telefon și email;
    ● Oferă suport clienților asupra solicitărilor primite;
    ● Întocmește rapoarte specifice activității.

    Alte informatii

    Ce oferim:

    ● Contract Individual de Muncă - perioada nedeterminată;
    ● Tichete de masă;
    ● Ore suplimentare plătite, conform legislației în vigoare;
    ● Mediu de lucru dinamic și divers;
    ● Transport de la metrou Păcii - Militari și din zonele limitrofe ale Bucureștiului.

    Punct de lucru:

    ● DSV Solutions, Dragomirești-Vale, Județul Ilfov, Parcul Logistic CTPark;
    ● DSV Solutions, Bolintin-Deal, Județul Giurgiu, Parcul Logistic CTPark.

    Program de lucru:

    ● Dragomirești-Vale - Intermediar (09:30-17:30) sau 2 schimburi (07:00-15:00 si 14:00-22:00);
    ● Bolintin-Deal: 2 sau 3 schimburi (07:00-15:00; 14:00-22:00 și 22:00-06:00).

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.