Director Agentie - Agentia Sebes

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Sebes
  • Actualizat la: 03.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Responsabilitati principale:
    -Asigura implementarea strategiei Grupului / Regiunii la nivelul agentiei, monitorizeaza indicatorii de performanta ai acesteia si intreprinde actiuni pentru cresterea rezultatelor acesteia;
    -Este responsabil de realizarea bugetelor si indeplinirea obiectivelor comerciale si financiare alocate agentiei coordonate, in conformitate cu obiectivele strategice ale Grupului/ Regiunii;
    -Asigura managementul si animarea echipelor din perimetrul coordonat, monitorizand indicatorii de performanta ai acestora, cu urmatoarele obiective permanente: calitate, rentabilitate si gestiunea riscurilor;
    -Elaborează şi urmăreşte aplicarea planului de acţiuni comerciale si coordoneaza procesul de vanzare si promovare a tuturor produselor si serviciilor bancare; raspunde de calitatea tuturor demersurilor comerciale;
    -Participa efectiv la intalnirile cu clientii / prospectii agentiei;

    Responsabilitati

    Cunostinte si experienta:

    -Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar bancar; vanzari; despre BRD si concurenta, specificul si evolutia pietei
    -Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    -Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
    -Cunostinte informatice: excel, Word, PPT
    -Carnet de conducere categoria B
    -Managementul echipei.
    -Limba engleza;