Area Sales Manager

Angajator: MoneyGold
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • BUCURESTI
  • Deva
  • Actualizat la: 03.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    MoneyGold vă oferă cele mai rapide și sigure servicii financiare nebancare.
    Cele 41 de locații din țară vă oferă împrumuturi prin amanetare, servicii de schimb valutar și transfer rapid de bani. Conceptul MoneyGold se bazează pe servicii financiare la cele mai înalte standarde, sigure, transparente și de încredere.

    Cerinte

    Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:

    - Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj;
    - Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic;
    - Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare;
    - Spirit analitic și structurat;
    - Proactiv, ambițios;
    - Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor;
    - Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;
    - Gândire logică, integritate, loialitate;
    - Orientare către client;
    - Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu inițiativă;
    - Abilități de coordonare a unei echipe;
    - Seriozitate, responsabilitate;
    - Spirit de organizare și capacitatea de motivare și automotivare;
    - Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);
    - Cunoașterea limbii engleze;
    - Disponibilitate pentru deplasări;
    - Permis de conducere;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Coordonarea întregii activități de vânzare servicii din zona alocată;
    - Urmărește zilnic activitatea punctelor de lucru, asigurându-se de aplicarea corectă a procedurilor operaționale;
    - Efectuează periodic vizite în locațiile existente în portofoliu în vederea obținerii feedback-ului asupra colaborării cu acestea;
    - Asigură suportul operațional pentru fiecare unitate din zona sa;
    - Urmărește și transmite săptămânal rapoarte către CEO cu performanța fiecărui punct de lucru din zona sa;
    - Realizează planuri de acțiune și le implementează în scopul atingerii obiectivelor financiare ale zonei sale;
    - Stabilește obiectivele de performanta și evaluează periodic angajații din subordine;
    - Participa activ în recrutarea de personal nou. Contribuie la consolidarea echipei sale participând la interviuri și la alegerea candidaților, conform standardelor de pregătire profesionala cerute de companie;
    - Monitorizează performanța echipei sale și găsește modalități de motivare a acesteia;
    - Este responsabil cu dezvoltarea membrilor echipei și poate face eventuale propuneri de avansare;
    - Dezvolta strategii noi de vânzare servicii si produse adaptate cerințelor pieței din zona sa de responsabilitate;
    - Se implica activ în rezolvarea situațiilor legate de satisfacția clienților din zona sa de responsabilitate;
    - Colectează informații asupra satisfacției clienților, a cerințelor pieței și evoluția concurenței;
    - Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor de servicii si produse în zona alocată;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Un mediu de lucru dinamic, o echipă super inteligentă și un rol care cu siguranță nu va deveni niciodată o rutină;
    - Pachet de beneficii competitiv, în funcție de calificări și nivel de carieră;
    - Reducere angajat conform politicii interne;
    - Asigurare medicală privată Signal Iduna;
    - Pensie privată Raiffeisen;
    - Discount Samsung 7% si Lensa 15%
    - Acces gratuit la Biblioteca internă;
    - Cursuri și training-uri;
    - Mașină, Laptop, telefon de serviciu;
    - De asemenea, veți avea oportunități excelente de dezvoltare a carierei în cadrul companiei.