Specialist Despagubiri

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    Studii medii/superioare finalizate;
    Experiență de minim 6 luni în domenii Customer Care, Client Suport s.a.;
    Cunoștinte avansate în utilizarea MS Office (Excel, Power Point) și cunoștinte minime tehnice;
    Limba engleză (mediu/avansat – constituie un avantaj);
    Abilitați foarte bune de comunicare, organizare, atenție la detalii, susținere prezentări; Curiozitate, perseverenta și pasiune pentru activitatea desfășurată;
    Orientare către client și dorință de autodepășire și participare activa pentru îmbunătățirea rezultatelor;

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    Să înregistrezi toate reclamațiile clienților și să asiguri rezolvarea prompta și profesionala a acestora pentru a reduce la minimum pierderile financiare și nemulțumirea clienților;
    Verifici toate sursele de informare relevante și toate procedurile în vigoare pentru a furniza clienților rezoluții corecte și complete;
    Soluționezi sesizările primite din partea clienților în conformitate cu legislația în vigoare și a procedurilor interne ale companiei/departamentului;
    Întocmești și trimiți periodic rapoarte; Contactezi telefonic clienții;
    Participi la ședințele periodice în cadrul departamentului;
    Stabilești și dezvolți o relație profesionala cu colegii și clienții interni/externi;
    Oferi clienților rezoluții la cele mai înalte standarde de politețe și profesionalism; Contribui la optimizarea proceselor și a procedurilor pentru atingerea obiectivelor departamentului/companiei.

    Alte informatii

    Cu ce vine job-ul la pachet?

    Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
    Traininguri de specialitate & acces gratuit in platforme de learning;
    Abonament pentru servicii medicale;
    Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
    Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.