Treasurer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.


Vezi toate job-urile Treasurer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.04.2023
    Remote work: On-site

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Responsabilitati:

    1. Factoring fara regres

    • Deruleza operatiuni de factoring fara regres cu bancile partenere;
    • Verifica, monitorizeaza si reconciliaza cu banca tranzactiile efectuate in sfera factoringului;
    • Inregistrarea zilnica a tranzactiilor contabile in legatura cu factoringul (facturi, comisioane);
    • Reconcilierea lunara cu banca dar si in contabilitate a facturilor factorizate;
    2. Plati
    • Verifica zilnic documentele pentru plata prin banca conform procedurii interne (inscrisuri pe facturi, verificare inregistrari Wiz, asignare cod Cash Flow);
    • Monitorizeaza zilnic facturile si sumele de plata catre furnizorii de marfa si servicii, externi si interni;
    • Centralizeaza sumele de plata si intocmeste corect ordinele de plata pe platformele de plata ale bancilor la care societatea are deschise conturi bancare (cu ajutorul programelor de plati Multi Cash, platforme on-line banking, sau al programului Trezoreriei pentru cele bugetare);
    • Stabileste codurile de cash flow pentru fiecare factura, asigurand acuratetea zilnica a raportului de plati;
    • Efectueaza schimbul valutar necesar platilor in valuta in colaborare cu superiorul direct;
    • Monitorizeaza si verifica operatiunile de hedging derulate cu banca conform contractelor existente si a hedging-urilor angajate;
    • Emite si monitorizeaza zilnic decontarea BO emise de societate pentru furnizorii de bunuri si servicii;
    • Emite si monitorizeaza BO emise de societate cu titlu de garantie pentru contractele de leasing financiar incheiate cu societatile de profil;
    • Monitorizeaza scrisorile de garantie eliberate pentru furnizori si le transmite furnizorilor (emitere/modificari scrisori de garantie bancara);
    • Monitorizeaza cu acuratete informatiile bancare primite de la furnizorii de bunuri si servicii asigurand in permanenta gestionarea corespunzatoare a bazei de date in platformele de plati ale bancilor prin care societatea opereaza plati inter/intrabancare;
    • Evidenta si plata dispozitiilor de poprire primite de la departamenul juridic pentru furnizori;
    • Monitorizeaza si verifica acuratetea inregistrarilor contabile (cu referire la furnizori si scadenta facturilor);
    • Emite carduri de business pentru angajati conform procedurilor interne si monitorizezaza limitele valorice existente versus plafoanele valorice aprobate pe fiecare functie;
    3. Rapoarte
    • Intocmeste rapoarte zilnice privind disponibilul din conturile bancare;
    • Conlucreaza cu Tax Specialist in realizarea rapoartelor de Cash Flow si a estimarilor de Cash Flow;
    • Pregatire si furnizare diverse raportari catre grup cu privire la lichiditate;
    4. Alte responsabilitati
    • Mentine legatura cu bancile partenere;
    • Transmitere OP-uri plati budget la Departamentul Contabilitate conform procedurii interne;
    • Monitorizarea derularii contractelor de imprumut ale societatii;
    • Alte tranzactii/operatiuni de trezorerie;
    Cerinte
    • Minim studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat), studiile superioare reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte operare SAP prezinta avantaj;
    • Etica profesionala, incredere, onestitate, integritate;
    • Orientare spre rezultate si calitate;
    • Gandire analitica;
    • Capacitate de rezolvare a problemelor sub stres;
    • Cunostinte limba engleza (min. nivel mediu);
    • pachet MS Office – Excel nivel mediu-avansat;
    • Capacitate de a lucra cu termene limita;
    • Atitudine pozitiva;
    • Persoana deschisa la schimbare, dornica sa invete lucruri noi;
    • Capacitate de a lucra independent, dar si ca membru al echipei;
    • Organizarea eficienta a timpului de lucru.
    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,