Front Office - Receptie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Yusen Logistics Romania active.Vezi toate job-urile Front Office - Receptie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Yusen Logistics Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.02.2023 |
Remote work: | On-site |
Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.
Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”
Atitudine pozitiva si proactiva;
Bune abilitati organizatorice, de comunicare si relationare;
Dorinta de a te dezvolta intern intr-o companie multinationala;
Gestionarea, inregistrare si transmiterea corespondentei;
Intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
Preluarea si redirectioneaza apelurilor;
Organizarea activitatiilor cu specific adiministrativ si de protocol;
Gestionarea si arhivarea documentelor din aria de activitate;
Vei beneficia de:
Salariu fix;
Tichete de masa;
Reduceri la diversi parteneri;
Mediu de lucru placut si armonios;
Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei;
Locatie:
Afi Park (incinta Mall Afi Cotroceni, sector 6- Bucuresti)
Program:
Luni-vineri (09:00-17:30)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (297) |
Raporteaza eroarea la