Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Coordonator Administrator- București, Sector 6
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FlexiWork Recruitment active.Vezi toate job-urile Coordonator Administrator- București, Sector 6 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | FlexiWork Recruitment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.12.2022 |
Remote work: | On-site |
FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.
️CERINȚE:
- Studii medii finalizate (diploma bacalaureat);
- Orientare catre indeplinirea targetelor si asumarea sarcinilor;
- Atentie concentrata si distributiva;
- Spirit organizatoric;
- Abilitati de comunicare si capacitate de a lucra cu oamenii;
- Rezistenta la stres si memorie vizuala;
- Punctualitate;
- Fara antecedente penale;
- Cunostinte de utilizare PC (Internet, MS Office);
- Posesor de carnet de conducere cat. B
️RESPONSABILITĂȚI:
- Planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ (paza, curatenie, intretinere, protocol);
- Aprovizionarea sau avizarea aprovizionarii cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare la firma;
- Sa programeze activitatile privind administrarea si asigurarea bunei functionari a echipamentelor si instalatiilor de la sediul firmei;
- Sa dispuna sau sa aprobe, la solicitarea angajatilor, transportul acestora, in interesul serviciului, cu mijloacele auto ale societatii;
- Sa asigure si sa urmareasca executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini;
- Sa asigure necesarul de carburanti pentru autoturismele din parcul auto;
- Sa mentina situatia masinilor a caror documente expira si sa le rezolve in temenul legal;
- Sa asigure pentru personalul de serviciu, paza si protocol toate materialele si produsele necesare desfasurarii activitatii acestora in conditii bune;
- Sa asigure pentru personalul societatii rechizitele si celelalte consumabile, precum si echipamentele necesare desfasurarii activitatii in bune conditii;
- Sa asigure primirea, conservarea, pastrarea, elaborarea, gestionarea valorilor materiale in cadrul magaziilor, depozitelor, boxelor si a altor locuri;
- Sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
- Sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea sarcinilor;
- Sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
- Sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
BENEFICII:
- Program: L-V, 08:00-16:30;
- Salariu 3500-4000 lei NET;
- Tichete de masă 300 lei/ lună;
- Telefon de serviciu;
- Training-uri periodice de produse și cursuri de dezvoltare profesională.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Transporturi BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni, | |
Date base & Application Administrator Hybrid | |
Coordonator Transport Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la