Coordonator Administrator- București, Sector 6

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FlexiWork Recruitment active.


Vezi toate job-urile Coordonator Administrator- București, Sector 6 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: FlexiWork Recruitment
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
    Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.

    Cerinte

    ️CERINȚE:
    - Studii medii finalizate (diploma bacalaureat);
    - Orientare catre indeplinirea targetelor si asumarea sarcinilor;
    - Atentie concentrata si distributiva;
    - Spirit organizatoric;
    - Abilitati de comunicare si capacitate de a lucra cu oamenii;
    - Rezistenta la stres si memorie vizuala;
    - Punctualitate;
    - Fara antecedente penale;
    - Cunostinte de utilizare PC (Internet, MS Office);
    - Posesor de carnet de conducere cat. B

    Responsabilitati

    ️RESPONSABILITĂȚI:
    - Planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ (paza, curatenie, intretinere, protocol);
    - Aprovizionarea sau avizarea aprovizionarii cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare la firma;
    - Sa programeze activitatile privind administrarea si asigurarea bunei functionari a echipamentelor si instalatiilor de la sediul firmei;
    - Sa dispuna sau sa aprobe, la solicitarea angajatilor, transportul acestora, in interesul serviciului, cu mijloacele auto ale societatii;
    - Sa asigure si sa urmareasca executia lucrarilor de revizie, intretinere si reparatii a parcului de masini;
    - Sa asigure necesarul de carburanti pentru autoturismele din parcul auto;
    - Sa mentina situatia masinilor a caror documente expira si sa le rezolve in temenul legal;
    - Sa asigure pentru personalul de serviciu, paza si protocol toate materialele si produsele necesare desfasurarii activitatii acestora in conditii bune;
    - Sa asigure pentru personalul societatii rechizitele si celelalte consumabile, precum si echipamentele necesare desfasurarii activitatii in bune conditii;
    - Sa asigure primirea, conservarea, pastrarea, elaborarea, gestionarea valorilor materiale in cadrul magaziilor, depozitelor, boxelor si a altor locuri;
    - Sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
    - Sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea sarcinilor;
    - Sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
    - Sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - Program: L-V, 08:00-16:30;
    - Salariu 3500-4000 lei NET;
    - Tichete de masă 300 lei/ lună;
    - Telefon de serviciu;
    - Training-uri periodice de produse și cursuri de dezvoltare profesională.