Junior expeditor international

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.

    Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

    Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.

    Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.

    Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.

    Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!

    Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unui Junior expeditor international pentru o partenerul sau, o companie ce oferă servicii de transport internațional și logistică.

    Locatie: Cernica ( transport asigurat de la statia Republica)

    Program de lucru office de 9:00 – 17:30 (Luni-Joi); 9:00 – 17:00 (Vineri)

    Cerinte:
    • Limba engleză nivel conversational;
    • Bune cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    • Bune abilitati de comunicare, organizare;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Gasirea celei mai bune solutii de transport – timp, calitate si pret – potrivita cererii clientului;
    • Monitorizarea constanta a transporturilor si informarea clientului cu privire la statusul livrarii;
    • Gestionarea corespondentei cu clientii si transportatorii pentru edificarea unor aspecte particulare ale curselor aflate in derulare;
    • Urmarirea si preluarea tuturor documentelor de la transportatori si verificarea documentelor ce urmeaza sa plece catre clienti.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv;
    • Contract nedeterminat;
    • Tichete de masa de 30 de lei;
    • Bonus trimestrial in functie de performanta;
    • Prime de Paste si Craciun in cuantum de 100 euro;
    • Cadou zi de nastere 50 de euro;
    • 10% bonus pentru persoanele performante, din depasirea de target;
    • Dupa 3 ani de vechime in companie, se adauga o zi de concediu;
    • Dupa primele 3 luni se ofera polita de asigurare Allianz.

    Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt