consilier Juridic Conformitate /AML

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.


Vezi toate job-urile consilier Juridic Conformitate /AML active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.01.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept;
    - Experienta profesionala - minim 3 ani;
    - Cunoasterea reglementarilor legale, respectiv a standardelor in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului; cunoasterii clientelei si punerii in aplicare a sanctiunilor internationale; cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii financiare nebancare si a dispozitiilor legale privind: contracte specifice, societatile pe actiuni, protectia consumatorilor, procedura de executare silita etc.
    - Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office si Microsoft Excel;
    - Abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva, diplomatie; abilitatea de a analiza informatii si de a intelege per ansamblu activitatea desfasurata la nivelul intregii societati;
    - Capacitate de atentie concentrata si distributiva; atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete.

    Responsabilitati

    1. Acorda consultanta si asistenta personalului institutiei in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului, cunoasterii clientelei si punerii in aplicare a sanctiunilor internationale, potrivit procedurilor interne;

    o Pregateste materialele si participa la instruirea personalului institutiei;
    o Identifica si analizeaza riscul de conformitate si propune masuri pentru gestionarea acestuia la nivelul acceptat prin profilul de risc al societatii;
    o Asigura monitorizarea respectarii reglementarilor legale si reglementarilor interne privind cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului precum si punerea in aplicare a sanctiunilor internationale;
    o Gestioneaza baza de date privind persoanele/entitatile suspecte;
    o Actualizeaza procedurile interne specifice;
    o Indeplineste rolul de responsabil la nivelul societatii in domeniul prevenirii spalarii banilor si combaterii finantarii actelor de terrorism, precum si cu punerea in aplicare a sanctiunilor internationale. Are rolul de persoana desemnata in relatia cu Banca Nationala a Romaniei, ONPCSB, Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala, si cu alte autoritati cerute de activitatea desfasurata.

    2. Analizeaza legislatia aplicabila activitatii si actualizeaza dupa caz procedurile interne in conformitate cu prevederile legale aplicabile; Acorda sprijin activ Ofiterului de Conformitate;

    3. Analizeaza activitatea societatii si intocmeste diverse rapoarte periodice/semestriale/anuale sau de cate ori este nevoie, in domeniul KYC/AML/CFT precum din punct de vedere al conformitatii si/sau analizei riscurilor semnificative identificate la nivelul societatii;

    4. Mentine legatura cu auditorii interni si externi, cu responsabilii pentru punerea in aplicare a Regulamentului GDPR, precum si cu avocatii colaboratori. Verifica/actualizeaza situatiile cerute/transmite/pune in aplicare recomandarile acestora, dupa consultarea cu conducerea societatii;

    5. Redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii/ raspunsurilor la solicitarile scrise ale clientilor;

    6. Asigura suportul necesar pe linie juridica (acorda indrumare juridica compartimentelor și sediilor societatii pentru desfasurarea activitatii acestora in conditiile legii); Studiaza in permanenta legislatia in vigoare pentru domeniul de activitate si specificul institutiei, in vederea aplicarii corecte a acesteia, si informeaza conducerea precum si serviciile carora le sunt aplicabile modificarile legislative;

    7. Intocmeste si/sau actualizeaza diverse situatii/ baze de date, centralizeaza situatiile zilnice, periodice sau lunare la nivel de societate: Actualizeaza zilnic, saptamanal situatia litigiilor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu foarte bun;
    Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 30 lei/ tichet;
    Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
    Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar/ bancar;
    Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila si cu potential;
    Spatiu pentru dezvoltare profesionala;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 3600 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (42)