Expert Racordare - Galati

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 06.12.2022

    La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

    În prezent, căutăm o persoană cu bune abilități analitice, pentru a se alătura biroului nostru de Racordare din Galați, în calitate de EXPERT RACORDARE.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei analiza cererile de racordare și vei propune clienților avize tehnice de racordare însoțite de soluții tehnice de alimentare;
    • Vei întocmi propuneri comerciale de racordare sau cofinanțare pentru clienți;
    • Vei elabora toate documentele specifice procesului de racordare: avize tehnice de racordare, contracte, facturi de racordare/ cofinanțare, comenzi SAP, ordine de lucru în SAP pentru constructori; 
    • Vei urmări transversal lucrarea până la punerea în funcțiune, colaborând cu serviciile implicate;
    • Vei efectua, conform fluxurilor de lucru stabilite, regularizarea lucrărilor de racordare;
    • Vei iniția corespondență cu clienții pe tot parcursul procesului de racordare, vei monitoriza returul acesteia și vei asigura prelucrarea în SAP;
    • Vei redacta și transmite contractele de prestări de servicii pentru lucrările realizate de clienți cu operatori economici din piață liberă;
    • Vei avea ca responsabilitate, emiterea actelor adiționale aferente contractelor de racordare, conform prevederilor procedurilor/ legislației;
    • Te vei asigura de respectarea termenelor pentru lucrările gestionate, semnalând nefinalizarea acestora;
    • Vei semnala problemele apărute în desfășurarea eficientă a activității și vei propune măsuri corective și soluții de îmbunătățire și optimizare a activității și a calității serviciilor.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii medii/ superioare tehnice;
    • Experiență de minimum 2 ani în domeniul de distribuție a gazelor naturale;
    • Cunoștințe tehnice de lucru SAP și Microsoft Office;
    • Bune abilități de comunicare verbală/ scrisă.

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților de pe pagina de Cariere ENGIE Romania.