Specialist în sănătate și securitate în muncă

Angajator: S.C. IKEA Romania S.A.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.11.2022
    Scurta descriere a companiei


    The IKEA vision is to create a better everyday life for the many people. Our business idea is to offer well-designed, functional and affordable, high-quality home furnishing, produced with care for people and the environment. The IKEA Brand unites more than 200.000 co-workers and hundreds of companies with different owners all over the world. It’s one brand, but it reaches millions of hearts and homes. Our value chain is unique. It includes everything from product development, design, supply, manufacture and sales – and of course it begins and ends with our customers. The IKEA retail business is operated through a franchise system. Today, 12 different groups of companies market and sell the IKEA product range under franchise agreements with Inter IKEA Systems B.V. Any jobs published on this page are offered by different companies operating under the IKEA Trademark. IKEA was founded in Sweden in 1943.

    Cerinte

    Acestea pot fi realizate prin evaluarea managementului riscurilor, influențarea colegilor și a managerilor din cadrul unității, astfel încât să se instituie o cultură de conștientizare a riscurilor în cadrul magazinului.

    Despre tine:

    Experiență în securitate și sănătate în muncă, min. 1 an
    Cadru tehnic cu atribuții în domeniul PSI
    Cunoștințe solide de legislație specifică
    Program de formare profesională pentru ocupația de Expert în sănătate în muncă, cel puțin 80 de ore
    Curs postuniversitar în domeniul securității și sănătății în muncă, cu durata de cel puțin 180 de ore
    Abilități de instruire și formare profesională
    Bune cunoștințe a limbii engleze (scris și vorbit)

    În echipa noastră, ne concentrăm pe sănătatea și siguranța tuturor colegilor IKEA, astfel încât colegii noștri să se poată concentra asupra clienților noștri. Împreună găsim noi modalități de a crea un mediu de lucru sănătos, în care oamenii prosperă și performează în fiecare zi. Pentru că credem că un loc de muncă sigur și fericit este cheia unei afaceri de succes!

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci:

    Organizează, coordonează și monitorizează activitățile de prevenire și protecție în conformitate cu legislația specifică în vigoare
    Verifică modul în care se aplică reglementările legislative în vigoare și normele în domeniu
    Verifică însușirea și aplicarea de către toți angajații a măsurilor prevăzute în planul de prevenție și protecție
    Elaborează programe de instruire-testare la nivelul unității
    Asigură controlul și respectarea reglementărilor legislative în vigoare
    Efectuează instruirea de sănătate și securitate în muncă și situații de urgență în conformitate cu prevederile legale și procedurile interne
    Efectuează inspecțiile interne SSM și SU
    Pregătește și participă la auditurile interne și externe din domeniul securității și sănătății în muncă și al situațiilor de urgență
    Participă la cercetarea evenimentelor conform competențelor prevăzute de lege
    Menține angajații și managerii la curent cu modificările în legislația SSM și SU
    Reprezintă compania în relația cu autoritățile de control (ISU, ITM) și menține relația cu acestea
    Asigură buna funcționare a procesului de formare a personalului, în ceea ce privește politicile, practicile și procedurile de sănătate și securitate în muncă și situații de urgență și cerințele legale.