Agent Support & Customer Care BRASOV

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FreelancerIT active.


Vezi toate job-urile Agent Support & Customer Care BRASOV active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: FreelancerIT
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 07.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    First and foremost we believe in the people on this site. We believe in those who want to develop and grow, both small companies and IT professionals and we know that we can create something beautiful together. We believe in their dreams, we believe in your dreams and we intend to prove the quality of the Romanian IT industry.

    Cerinte

    Utilizează cu ușurința suita Microsoft Office/OpenOffice, suita Google și aplicații conexe;
    Gandeste analitic, este atent(ă) la detalii, se coordonează și este organizat(ă);
    Bune abilități de comunicare, cooperare, organizare și prioritizare a datelor în vederea respectării termenelor limită;
    Se integrează cu ușurință într-o echipă deja formată și colaborează permanent cu colegii;
    Interesat(ă) și motivat(ă) în dezvoltarea presonală și în dobândirea uneiexperiente profesionale în domeniul IT;
    Adaptabil(ă), proactiv(ă) avand o bună organizare proprie cât și a activitatii pe care o desfășoară;
    Este capabil(ă) sa acumuleze și asimileze informatii multiple și complexe;
    Respectă procedurile interne si utilizează aplicațiile și echipamentele puse le dispoziția sa conform modului de lucru;

    Responsabilitati

    Verificari punctuale efectuate în urma solicitărilor primite din partea clienților;
    Identificarea situatiilor sau a eventualelor disfuncționalități și transpunerea acestora în solicitari pe care le va transmite ulterior către celelalte departamente implicat;
    Acordarea de suport telefonic clienților care nu utilizează soluțile tehnice de semnalare a incidentelor;
    Respectarea procedurilor interne, utilizarea aplicatiilor interne de tip ServiceDesk, CRM și alte soluții tehnice sau aplicații utilizate în cadrul departamentului;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Covasna, Sfantu Gheorghe,

    Vezi job-uri similare (23)