Retail Market Manager

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    - studii superioare, in domeniul economic sau marketing;

    - lb straine: engleza la nivel avansat, franceza este un avantaj;

    - experienta in activitatea de comunicare catre clientul final si in implementarea de actiuni comerciale;

    - cunostinte MS Office, tools Google Analytics, CRM, Adobe Campaign;

    - capacitate de analiza si sinteza;

    - capacitate de negociere si adaptare;

    - orientare client.

    Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de naționalitate, gen, dizabilitate, vârsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.

    Responsabilitati

    - participa la stabilirea strategiei pentru activitatea atelier si pe comunicare APV (après-vente) si este responsabil de punerea in aplicare a acesteia;

    - realizeaza campanii client final APV conform conceptelor si identitatii de marca;

    - coordoneaza agentia media pe partea de APV si garanteaza punerea in aplicare a planurilor de comunicare;

    - gestioneaza crearea si productia de materiale publicitare cu specific APV: brosuri, flyer, pliante, roll-up, bannere exterioare, filme service, spot radio, bannere online, newsletter etc;

    - gestioneaza si este responsabil de bugetul media APV si de comunicare service;

    - intocmeste si realizeaza procedurile de campanii, regulamente si alte materiale cu raspundere juridica destinate atat Reparatorilor, cat si clientilor finali;

    - coordoneaza agentiile de creatie in ceea ce priveste realizarea materialelor publicitare;

    - creeaza oferte si campanii My Dacia / My Renault in Adobe Campaign.