PC Operator - Philip Morris - Domnesti

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2022

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientati catre oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile  clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanta, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Responsabilitățile principale:

    • Proceseaza zilnic datele din vanzari si datele logistice pentru a asigura rapoarte corecte si in timp util; administreaza baza de date; tine evidenta documentelor fiscale; verifica intocmirea registrului de casa; inregistrarea extrase bancare in sistemul de operare;
    • Verifica rapoartele agentilor si documentele fiscale atasate, conform procedurilor interne de lucru;
    • Verifica soldurile conturilor de casa, banca si efecte comerciale conform documentelor justificative;
    • Raporteaza lunar rezultatele inventarierii gestiunii de documente fiscale;
    • Furnizeaza informatii la cerere in legatura cu informatiile aflate in casierie si in conturile bancare;
    • Preda documente fiscale catre agenti si inscriere in fise de magazie;
    • Verifica chitanta depunere cash catre firma de colectare vs sistem informatic si vs Rapoarte agenti;
    • Transmite fisiere Excel in vederea importului Registrului de Casa pentru chitante si celelelate operatiuni din casa;
    • Verifica si inregistreaza instrumente bancare primite de la clienti;
    • Intocmeste borderou centralizator pentru efectele expediate catre banca;
    • Arhiveaza efecte si borderouri centralizatoare de trimitere la banca;
    • Verifica: rapoarte agenti, facturi si chitante pentru elementele obligatorii si intocmire corecta;
    • Intocmeste raport facturi/ chitante neconforme;
    • Intocmeste fisier Excel incarcari/ consum, documente fiscale agenti;
    • Stampileaza si arhiveaza documente fiscale;
    • Indeplineste indicatiile date de departamentul IT in ceea ce priveste perifericele si procedurile software, aplicand procedurile primite de la acesta ( Help-desk, IT);
    • Informeaza in timp util departamentul IT despre eventuale probleme aparute in sistemul informatic;
    • Acorda suport superiorului direct/ il inlocuieste pe acesta, ori de cate ori este nevoie.
    Cerinţe:
    • ​Cunoştinţe de operare PC;
    • Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor;
    • Minimum 1 an experienta in contabilitate primara;
    • Abilitate de lucru cu cifre, atenţie distributivă;
    • Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;
    • Integritate, onestitate;
    • Fara antecedente penale.
    Postul este disponibil pentru o perioadă nedeterminată.

    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>