Customer Service Responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Marquardt active.


Vezi toate job-urile Customer Service Responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Marquardt
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cisnadie
  • Medias
  • Sibiu
  • Actualizat la: 12.01.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Marquardt este o companie in continua dezvoltare, atat la nivel local cat si international.
    Oferim oportunitati nelimitate pentru dezvoltarea profesionala, promovand totodata principii solide si pasiunea pentru automotive.
    Activitatea si mediul nostru de lucru sunt caracterizate prin dinamica, spirit de echipa si inovatie.
    Cautam persoane creative si motivate care sa ne ajute in modelarea viitorului.

    Te invitam sa faci parte din echipa de succes Marquardt!

    Cerinte

    · Experienta minim 1 an in domeniul calitatii;
    · Experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj;
    · Cunostinte bune de desen tehnic, mecanica, electronica, tolerante, calcul de tolerante si automatizari;
    · Cunostinte ISO TS 16949;
    · Cunostinte / experienta cu: FMEA, Control Plan, Ishikawa, QRQC, Analiza Pareto, Raport 8D, SPC/MSA;
    · Cunostinte / experienta in audituri de calitate.
    · Cunostinte lb. engleza scris, vorbit
    · Cunostinte lb. germana reprezinta un avantaj
    · Capacitatea de a lucra proactiv;
    · Bune capacitati de comunicare (oral si scris);
    · Buna capacitate de relationare si lucru in echipa;
    · Orientare spre client;
    · Spirit analitic, gandire logica;
    · Bune abilitati de analiza;
    · Abilitatea de a lucra sub presiune;
    · Abilitatea de a urmari si respecta termene;
    · Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat;
    · Capacitatea de interventie rapida si spontana in rezolvarea de probleme.

    Responsabilitati

    · Receptionarea reclamatiilor de la client ;
    · Inregistrarea reclamatiilor dupa procedura stabilita;
    · Coordonarea activitatilor de control a produsului suspect;
    · Participarea la analiza si verificarea implementarii masurilor date catre client;
    · Transmiterea raportului si informarea clientului cu privire la evolutia procesului de remediere;
    · Incheierea procesului si remedierea reclamatiilor;
    · Intocmirea instructiunilor de lucru pentru echipa de sortare a bunurilor suspecte;
    · Monitorizarea rezultatelor actiunilor de sortare, comunicare interna a acestor rezultate;
    · Consultare lunara portale clienti, comunicare interna a nivelului de performanta al sistemului de calitate (i.e, ppm, numar reclamatii, numar piese reclamate, livrari la timp etc.);
    · Planificarea, efectuarea si documentarea auditurilor interne specifice;
    · Comunicarea rezultatelor auditurilor catre persoanele implicate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Sibiu,

    Sibiu,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (18)