Specialist Cusomer Care

Angajator: Help Net Farma
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.
    În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.

    Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine!



    Cerinte

    - Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);
    1-2 ani experienta intr-un rol care a implicat interactiunea cu clientii si a presupus urmarirea si implementarea de campanii de promovare;
    - Experinta in utilizarea platformelor de digital marketing; constituie un avantaj (ex. Google Analytics, Facebook, Google Ads);
    - Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;
    - Utilizator experimentat MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
    - Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;
    - Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
    - Experinta in organizarea evenimentelor (cursuri, conferinte);

    Responsabilitati

    - Participa la dezvoltarea si implementarea campaniilor de Customer Care pentru partenerii din cadrul programului de loializare al companiei, incluzand campanii de acordare de premii, tombole, constientizare;
    - Pregateste materialele de comunicare urmarind implementarea lor conform programului agreat;
    - Asigura suport in realizarea de standuri si display counter in farmaciile partenere;
    Intretine contactul cu baza de date a partenerilor in vederea implementarii de campanii, dar si a recompensarii lor;
    - Participa la organizarea evenimentelor cu prezenta fizica dedicate partenerilor din program;
    - Asigura gestionarea eficienta a informatiilor din online si a lansarilor de produs;