Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PayPoint active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: PayPoint
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.01.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

    Cerinte

    - Experienta - 2-3 ani
    - Experienta in IFN/ banca / institutie de plata/ raportari BNR constituie un avantaj
    - Bune cunoștinte în domeniul legislatiei contabile și fiscale;
    - Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;
    - Cunoasterea ERP NAV constituie un avantaj;
    - Cunostinte MS Office;
    - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;
    - Implicare și spirit de inițiativă.

    Responsabilitati

    - Evidenta si inregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
    - Evidenta si inregistrarea extraselor bancare;
    - Evidenta și inregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;
    - Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
    - Reconcilieri fise de cont furnizori și clienți;
    - Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa;
    - Participare la inventarierea anuala/lunara si inregistreaza rezultatele inventarierii;
    - Intocmirea confirmarile de sold la inchiderea exercitiului financiar;

    - intocmeste rapoartele cerute de auditorii interni si externi ai Companiei, precum si de
    organele de control ale statului;
    - Pregatire balanta de verificare lunara, declaratii;
    - Depune la timp formularele specifice in format electronic catre ANAF;
    - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
    -Participa activ la realizarea obiectivelor Companiei

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (12)