Strategic Projects Manager

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o stație de măcinare, 27 stații de betoane, trei stații de agregate, două stații de lianți speciali și trei terminale de ciment), Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate și una de BCA) și Geocycle România (trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul Economic sau Inginerie;
    • Experienta pe un post similar – minimum 2 ani;
    • Abilitati de managementul proiectelor;
    • Gandire analitica, orientare spre rezultat.

    Responsabilitati

    • Contribuie la dezvoltarea afacerii prin identificarea de noi oportunitati la nivel local, evaluarea si implementarea lor.
    • Sustine procesul decizional la nivel de companie, prin furnizarea catre Comitetul Executiv de informatii sau documentatie relevanta.
    • Gestioneaza proiecte de Fuziuni si Achizitii, participand la toate etapele de evaluare, due dilligence si implementare a diferitelor tranzactii, dar si monitorizeaza respectarea obiectivelor, termenelor si bugetelor stabilite;
    • Responsabil pentru colectarea, sintetizarea si oferirea de recomandari privind evaluarea diferitelor oportunitati de afaceri, prin realizarea unor studii de piata, analize ale informatiilor financiare si operationale despre diverse companii;
    • Responsabil pentru definirea, evaluarea si prezentarea noilor oportunitati de afaceri in concordanta cu strategia companiei si cu tendintele de evolutie a pietei materialelor de constructii;
    • Responsabil pentru dezvoltarea si implementarea Planului de afaceri anual pentru toate segmentele de afaceri in colaborare cu Managemntul Executiv.